ظرفیت‌های شبکه پستی همسو با نیازهای جامعه

ظرفیت‌های شبکه پستی همسو با نیازهای جامعه
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:
ظرفیت‌های شبکه پستی همسو با نیازهای جامعه

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل پست استان سمنان خواستار همسویی هرچه بیشتر ظرفیت های شبکه پستی با نیازهای جامعه شد.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، اردشیر مطهری ضمن تقدیر از خدمات مضاغف پست در ایام شیوع کرونا بیان کرد: «خدمات شبکه پستی همواره باید گسترده تر شده و ارتباط این شبکه با مردم افزایش یابد.»
وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا حجم کار پست افزایش چشمگیری یافته است، تصریح کرد: «کارکنان شبکه پستی با تلاش مضاغف در این ایام و جلب رضایت شهروندان در ارتقای جایگاه پست نقش مهمی را ایفا نمودند.»
مطهری با بیان این که پست از مردمی ترین نهادهای کشور به شمار می رود حمایت خود را در راستای تقویت زیر ساخت های پست استان اعلام کرد.
نماینده مردم شهرستانهای گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های شبکه پستی به همسو شدن هرچه بیشتر خدمات این شبکه با نیازهای روز جامعه تاکید کرد.
 در ادامه حمیدرضا آقاجانی؛ مدیرکل پست استان سمنان با بیان اینکه افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات مطلوب به مردم باعث ارتقا جایگاه پست و اعتماد به این شبکه  شده است افزود: «انتظار می رود سازمانها و نهادهای دولتی در استان از ظرفیت های ایجاد شده استفاده شایسته تری کرده و خدمات خود را به پست استان برون سپاری کنند.» 

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=33674

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *