ضرورت ظرفیت سنجی، تامین تجهیزات و آموزش سه عنصر مهم در مراکز کنترل ترافیک مناطق

مدیرکل حمل ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت کنترل ترافیک با مدیران این اداره کل، بر ضرورت ظرفیت‌سنجی،تامین تجهیزات و آموزش نیروی انسانی مراکز کنترل ترافیک مناطق ۲۲گانه تهران تاکید کرد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی وامور بین الملل معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران، در نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت کنترل ترافیک با مدیرکل حمل ونقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران که با حضور تعدادی از معاونان حمل ونقل وترافیک مناطق برگزار شد؛ مهدی گلشنی بر ضرورت ظرفیت‌سنجی،تامین تجهیزات و آموزش نیروی انسانی مراکز کنترل ترافیک مناطق ۲۲گانه تهران تاکید کرد وگفت: نخستین گام در جهت رفع مشکلات مراکز کنترل ترافیک مناطق، شناسایی ظرفیت‌ها و بررسی وضعیت تجهیزات این مراکز است.
وی ضمن تشکر از عملکرد خوب شرکت کنترل ترافیک در چندماهه اخیر، بر اهمیت اعزام نیروهای آموزش دیده و ماهر در مراکز کنترل ترافیک مناطق تاکید کرد و افزود: بهتر است این شرکت از مراکز خود در مناطق در خصوص معرفی و آموزش نیروی انسانی حمایت‌های لازم را به عمل آورد.
گفتنی‌ست در این نشست برخی از معاونان حمل ونقل مناطق در خصوص نواقص و مشکلات مربوط به تجهیزات ترافیکی خود با مدیران شرکت کنترل ترافیک گفتگو کردند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=51171

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *