- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

ضرورت ظرفیت سنجی، تامین تجهیزات و آموزش سه عنصر مهم در مراکز کنترل ترافیک مناطق

مدیرکل حمل ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت کنترل ترافیک با مدیران این اداره کل، بر ضرورت ظرفیت‌سنجی،تامین تجهیزات و آموزش نیروی انسانی مراکز کنترل ترافیک مناطق ۲۲گانه تهران تاکید کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی وامور بین الملل معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران، در نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت کنترل ترافیک با مدیرکل حمل ونقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران که با حضور تعدادی از معاونان حمل ونقل وترافیک مناطق برگزار شد؛ مهدی گلشنی بر ضرورت ظرفیت‌سنجی،تامین تجهیزات و آموزش نیروی انسانی مراکز کنترل ترافیک مناطق ۲۲گانه تهران تاکید کرد وگفت: نخستین گام در جهت رفع مشکلات مراکز کنترل ترافیک مناطق، شناسایی ظرفیت‌ها و بررسی وضعیت تجهیزات این مراکز است.
وی ضمن تشکر از عملکرد خوب شرکت کنترل ترافیک در چندماهه اخیر، بر اهمیت اعزام نیروهای آموزش دیده و ماهر در مراکز کنترل ترافیک مناطق تاکید کرد و افزود: بهتر است این شرکت از مراکز خود در مناطق در خصوص معرفی و آموزش نیروی انسانی حمایت‌های لازم را به عمل آورد.
گفتنی‌ست در این نشست برخی از معاونان حمل ونقل مناطق در خصوص نواقص و مشکلات مربوط به تجهیزات ترافیکی خود با مدیران شرکت کنترل ترافیک گفتگو کردند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=51171 [۱]

[۳] [۴]