صنعت بیمه همواره در کنار مردم بوده‌است

صنعت بیمه همواره در کنار مردم بوده‌است
صنعت بیمه همواره در کنار مردم بوده‌است

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به نقش تاثیرگذار صنعت بیمه در رشد اقتصادی کشور، گفت: صنعت بیمه ایران همواره در کنار مردم و دولت‌ها بوده و بسیاری از پروژه‌های بزرگ کشور به واسطه حضور بیمه به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم با تاکید بر نقش و اهمیت صنعت بیمه در اقتصاد جهانی، گفت: صنعت بیمه به عنوان یکی از بخش‌های پیشرو در اقتصاد جهانی محسوب می‌شود و سهم قابل توجهی از بازارهای مالی را به خود اختصاص داده است.

او ادامه داد: صنعت بیمه در سطح جهانی و کشورهای پیشرفته سهم بسیار پررنگی دارد و این در حالی است که در ایران صنعت بیمه آنطور که باید به عموم جامعه معرفی نشده است.

مدیرعامل بیمه رازی خاطرنشان کرد: رشد اقتصادی در سطح جهانی در گرو رشد صنعت بیمه و میزان سهم این صنعت از بازارهای مالی است که صنعت بیمه و اقتصاد ایران از این قاعده مستثنی نیست.

دکتر جباری با اشاره به اینکه هشت دهه از عمر صنعت بیمه در کشور می‌گذرد، یادآور شد: در ظاهر و در سطح جامعه آنطور که باید به صنعت بیمه توجه نشده و این در حالی است که صنعت بیمه همواره در کنار مردم و دولت‌های بوده و در بسیاری از مواقع صنعت بیمه کمک حال کشور بوده است.

مدیرعامل بیمه رازی در انتها خاطرنشان کرد: صنعت بیمه در حرکت چرخ‌های اقتصاد خرد و کلان کشور و رونق اقتصادی تاثیر بسزایی داشته است و اگر صنعت بیمه ایران نبود در بسیاری از برهه‌های زمانی اقتصاد کشور به ویژه اقتصاد خرد و پروژه‌های صنعتی با مشکل مواجه می‌شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=34218

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *