تسهیل فرآیند پرداخت خسارت یکی از ابزارهای توسعه فرهنگ بیمه است

رئیس کل بیمه مرکزی در گردهمایی فعالان  بیمه:
تسهیل فرآیند پرداخت خسارت یکی از  ابزارهای توسعه فرهنگ بیمه است
رئیس کل بیمه مرکزی در گردهمایی فعالان  بیمه:
تسهیل فرآیند پرداخت خسارت یکی از ابزارهای توسعه فرهنگ بیمه است
علی استادهاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی با حضور در میان فعالان صنعت بیمه استان کردستان از طراحی بیمه کولبران خبر داد‌.

به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، علی استادهاشمی در این گردهمایی ضمن گرامیداشت یاد شهدای غرب کشور به ویژه استان کردستان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که کردستان را سرزمین فداکاریهاى بزرگ دانسته و در حساسترین سالهاى عمر این نظام و این کشور با مردانگى و رشادت خود، توطئه‌هاى بزرگى را خنثى کرده اند، گفت: فرهنگ سازی در صنعت بیمه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و یکی از راه‌های توسعه آن، تسهیل فرآیند پرداخت خسارت است‌.

وی افزود: شرکت های بیمه باید هنگام بروز حوادث با پرداخت به موقع و منصفانه خسارت موجبات رضایت زیاندیدگان از صنعت بیمه را فراهم آورند.

رئیس کل بیمه مرکزی تصریح کرد: شر‌کت های بیمه باید مشتری مداری را به کارکنان خود آموزش دهند تا در شرایطی که خسارت به زیان دیدگان تعلق نمیگیرد با مهربانی و سعه‌ ی صدر با آنها برخورد کنند و دلایل عدم تعلق خسارت را برای انها توضیح دهند.

استادهاشمی یکی از دلایل نارضایتی مردم در هنگام دریافت خسارت را عدم خرید پوشش های مناسب دانست و گفت: شبکه فروش در هنگام فروش بیمه نامه باید نقش مشاور را ایفا کنند و به بیمه گزاران کمک کنند تا بهترین بیمه نامه و با پوشش های مورد نیاز را خریداری ‌کنند تا در هنگام بروز خسارت با مشکل مواجه نشوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش شبکه فروش در افزایش ضریب نفوذ بیمه تاکید کرد و گفت: قطعا نمی توان نقش و اثر شبکه فروش را در جذب پرتفوی نادیده گرفت و شرکت های بیمه برای حفظ و تقویت آنها باید تلاش کنند.

رئیس شورای عالی بیمه از شرکت های بیمه و شبکه فروش خواست تا با خلق محصولات جدید و طرح های نو، بیمه را برای مردم جذاب کنند و در کنار توسعه کارآفرینی در صنعت بیمه با گسترش چتر خدمات بیمه ای ، امنیت و آرامش را به مردم هدیه دهند.

او در پایان ضمن قدردانی از  زحمت کشان عرصه بیمه که مستقیم با مردم در ارتباط هستند گفت:  جا دارد محصولات جدید و متنوعی برای اقشار آسیب پذیر طراحی کنیم و بیمه مرکزی آمادگی خود را برای این مهم اعلام می کند.

وی خاطر نشان کرد: بیمه حوادث کولبران بررسی و در قالب یک محصول بیمه ای جدید و به صورت کنسرسیوم با راهبری بیمه رازی طراحی می شود.

در پایان، فعالان صنعت بیمه کردستان ضمن قدردانی از حضور رئیس کل بیمه مرکزی در این استان برای اولین بار طی سال های اخیر به بیان مشکلات و درخواست های خود پرداختند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=70093

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *