رونمایی از کتاب گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی

رونمایی از کتاب گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
رونمایی از کتاب گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
همزمان با دومین کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران، از تازه‌ترین کتاب ارتباطات و روابط‌عمومی با عنوان “گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی” رونمایی شد.

به گزارش توسعه پویا، حمید شکری‌خانقاه نویسنده این کتاب که به عنوان سخنران کنفرانس مذکور در سالن همایش اتاق بازرگانی تهران سخنرانی کرد، گفت: در این کتاب به مقوله مدیریت ارتباطات پیشرفته و راهبردی با رویکرد بازی‌وارسازی پرداخت شده است.

این استراتژیست ارتباطی افزود: بازی‌وارسازی در روابط‌عمومی از جمله زیرمجموعه‌های دانش طراحی برای تغییر رفتار است که طی سالهای اخیر در فضای دانشگاهی و محیط کسب‌و‌کار و آموزش مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

مدیر دپارتمان تخصصی روابط‌عمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سوادرسانه ای یونسکو_ایران تأکید کرد: گیمیفیکیشن می‌تواند به عنوان یک طرح‌واره‌ ارتباطی و یک جعبه‌افزار مؤثر برای جذب و نگه‌داشت مخاطبان، مشتریان و ذینفعان در روابط‌عمومی استفاده شود.

گفتنی است حمید شکری‌خانقاه دارای دکترای مدیریت روابط‌عمومی و ارتباطات استراتژیک، پیش از این نیز در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی کتابهای برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط‌عمومی، برنامه جامع روابط‌عمومی، و شیوه‌نامه تبلیغات و انتشارات و روابط عمومی ایرانی با استانداردهای جهانی و … را به زیور طبع آراسته است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=67482

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *