همزمان با دومین کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران، از تازهترین کتاب ارتباطات و روابطعمومی با عنوان “گیمیفیکیشن در روابطعمومی” رونمایی شد.
به گزارش توسعه پویا [۲]، حمید شکریخانقاه نویسنده این کتاب که به عنوان سخنران کنفرانس مذکور در سالن همایش اتاق بازرگانی تهران سخنرانی کرد، گفت: در این کتاب به مقوله مدیریت ارتباطات پیشرفته و راهبردی با رویکرد بازیوارسازی پرداخت شده است.
این استراتژیست ارتباطی افزود: بازیوارسازی در روابطعمومی از جمله زیرمجموعههای دانش طراحی برای تغییر رفتار است که طی سالهای اخیر در فضای دانشگاهی و محیط کسبوکار و آموزش مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.
مدیر دپارتمان تخصصی روابطعمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سوادرسانه ای یونسکو_ایران تأکید کرد: گیمیفیکیشن میتواند به عنوان یک طرحواره ارتباطی و یک جعبهافزار مؤثر برای جذب و نگهداشت مخاطبان، مشتریان و ذینفعان در روابطعمومی استفاده شود.
گفتنی است حمید شکریخانقاه دارای دکترای مدیریت روابطعمومی و ارتباطات استراتژیک، پیش از این نیز در حوزه ارتباطات و روابطعمومی کتابهای برنامهریزی راهبردی ارتباطی در روابطعمومی، برنامه جامع روابطعمومی، و شیوهنامه تبلیغات و انتشارات و روابط عمومی ایرانی با استانداردهای جهانی و … را به زیور طبع آراسته است.
لینک کوتاه: