رعایت مقررات ملی ساختمان در واحدهای مسکن مهر

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید مطرح کرد
رعایت مقررات ملی ساختمان در واحدهای مسکن مهر
مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید مطرح کرد
رعایت مقررات ملی ساختمان در واحدهای مسکن مهر
طاهرخانی با تاکید بر رعایت مقررات ملی ساختمان در واحدهای مسکن مهر گفت: واحدهای مسکن مهر چه از لحاظ نما و چه از لحاظ تجهیزات داخلی مناسب هستند و مصداق آن سکونت مالکان در این واحدهای مسکونی است.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، حبیب الله طاهرخانی مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید در پاسخ به این پرسش که آیا واحدهای مسکن مهر ساخته شده دارای استحکام لازم هستند و مقررات ملی ساختمان در آنها رعایت شده است؟ گفت: ابتدا باید نکته ای را متذکر شوم و آن این است که نباید اجازه دهیم که مسکن مهر بدنام شود.

وی افزود: تولید مسکن مهر آن هم در این سطح بالا به هر حال دارای مزایای زیاد و بالایی و البته دارای ایراداتی کوچک شاید در مکان یابی برخی پروژه ها باشد. اما این موضوع دلیل نمی شود که کل پروژه مسکن مهر را زیر سوال برده و حتی بدنام شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه به عنوان مثال در شهر جدید پردیس تعداد زیادی مسکن مهر با کمترین نقص ساخته و واگذار شده است خاطر نشان کرد: اگر در بلوکی و یا واحدی مشکلی وجود داشته باشد اولا که این ایرادات قابل رفع است و دوم اینکه نباید تمام پروژه را زیر سوال برد.

طاهرخانی ادامه داد: در شهرهای جدید یک سری تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است و حتی واحد رفع نقص مسکن مهر ایجاد شده است تا شیرینی تحویل واحدهای مسکن مهر به کام مردم تلخ نشود. هر چند وقتی یک واحد مسکونی نوساز تحویل داده می شود مالکان انتظار دارند که آن پروژه و آن واحد مسکونی کمترین مشکل را داشته باشد.
وی تصریح کرد: تاکید ما این است که یک موضوع کوچک را به کل پروژه عمومیت ندهیم و باید اذعان کرد که مسکن مهر دارای پروژه های با کیفیت و مقاوم است و شاید به تعداد بسیار کمی در مکان یابی ایراداتی داشته باشد اما این بدین معنا نیست که مسکن مهر خوب نیست.
طاهرخانی افزود: اتفاقا بخش عمده ای از مسکن مهر از لحاظ رعایت مقررات ملی ساختمان و از لحاظ نما و تجهیزات داخلی واحدهای مناسبی هستند و مصداق آن هم مالکانی هستند که در این واحدهای مسکونی ساکن هستند و مصداق دیگر آن هم این است که این واحدها به دلیل دارا بودن کیفیت مناسب است که ارزش افزوده خوبی پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *