رشد ۴۳ درصدی مبلغ ضمانت‌نامه‌های صادره پست بانک ایران تا پایان دی‌ماه ۱۴۰۲

رشد ۴۳ درصدی مبلغ ضمانت‌نامه‌های صادره پست بانک ایران تا پایان دی‌ماه ۱۴۰۲
رشد ۴۳ درصدی مبلغ ضمانت‌نامه‌های صادره پست بانک ایران تا پایان دی‌ماه ۱۴۰۲
اداره کل اعتبارات پست بانک ایران اعلام کرد مبلغ ضمانت‌نامه‌های صادره بانک تا پایان دی‌ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۳ درصد و از نظر تعداد ۴۴ درصد رشد کرده است.

به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران ، بر اساس گزارش اداره کل اعتبارات بانک، مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران، مطابق اهداف کمی، برنامه پایش و پویش سال جاری، طی ۱۰ ماهه گذشته ۶۰ درصد تعهدات بانک، برای صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی را محقق کرده‌اند و مبلغی بیش از ۷۹ هزار و ۹۲۹ میلیارد ریال ضمانت‌نامه aبه تعداد ۱۵هزار و ۸۸۰ فقره در شعب بانک صادر شده است.
مدیریت شعب استان البرز با ۱۴۵درصد از تحقق عملکرد تعهدات صادره در دی‌‌ماه، رتبه اول کشور را بدست آورده است و پس آن استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان به ترتیب با ۱۳۳ و ۱۰۶ درصد در رتبه‌های بعدی تحقق عملکرد تعهدات صادره مطابق با اهداف کمی برنامه پایش و پویش سال ۱۴۰۲ قرار دارند.
بر اساس این گزارش، مدیریت شعب ۱۱ استان قم، چهارمحال و بختیاری، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، یزد، اردبیل،  همدان، خوزستان، مازندران و منطقه غرب استان تهران تا پایان دی‌ماه سال جاری در تعهدات صادره نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، به ترتیب ۵۰۰ تا ۱۰۰ درصد رشد را بدست آورده‌اند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=74204

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *