پیام تبریک مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرارسیدن روز ملی منابع انسانی

پیام تبریک مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن روز ملی منابع انسانی
پیام تبریک مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرارسیدن روز ملی منابع انسانی
بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با صدور پیامی، فرارسیدن روز ملی منابع انسانی را به همکاران و کارگزاران باجه‌های روستایی پست بانک ایران تبریک گفت.

به گزارش توسعه پویا، متن پیام بدین شرح است:

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، در روز ملی منابع انسانی از تلاشها و خدمات صادقانه کلیه همکاران بانک و کارگزاران باجه های بانکی روستایی  تشکر می کنم  و امیدوارم با همت مضاعف،  عزم راسخ و توکل به خداوند متعال در سالی که از سوی مقام‌معظم رهبری سال “جهش تولید با مشارکت مردم” نام‌گذاری شده ‌است شاهد خدمت‌رسانی شایسته و کارآمد به مردم شریف کشورمان در اقصی نقاط ایران اسلامی باشیم .

  باور دارم منابع انسانی سرچشمه همه تحولات و مؤثرترین عامل در کیفیت ارائه خدمات بانکی است و با توسعه و بهره گیری از این سرمایه عظیم می توان از چالش ها و تهدیدها، فرصت ها و نقاط قوت ساخت.

منابع انسانی نوآور، پویا ، با نشاط ، همدل و هماهنگ ضامن موفقیت بانک است،  کارکنان بانک  بزرگ‌ترین و ارزشمندترین منبع تولید ثروت و درآمد و کلیدی ترین عامل در دستیبابی به اهداف تعیین شده بانک می باشند بنابراین ایجاد بستر مناسب جهت توسعه فردی و سازمانی و فراهم کردن فرصت‌‌هایی برای رشد و تعالی سازمانی از مهمترین اهداف بانک است

شایسته است که به کلیه تلاشگران حوزه منابع انسانی خدا قوت عرض نموده و امیدوارم در راهبری و استفاده از این منبع ارزشمند موفق باشند.

بهزاد شیری

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=78274

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *