دیدار مشترک مدیرعامل بیمه میهن و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان

دیدار مشترک مدیرعامل بیمه میهن و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان
دیدار مشترک مدیرعامل بیمه میهن و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان
دکتر رضا مصطفوی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره بیمه میهن که به همراه رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران ارشد صنعت بیمه به خوزستان رفته است، امروز با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، دکتر مصطفوی با حضور در دفتر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان در اهواز، با مهندس مسعود انصاریان مدیرکل بنیاد مسکن این استان دیدار و در مورد مسائل فیمابین و همکاری های دوجانبه به بحث و گفت و گو پرداخت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان ضمن استقبال از مدیرعامل بیمه میهن و خوشامدگویی به ایشان، از همکاری ها و تعاملات خوب بیمه میهن با بنیاد مسکن و ارائه خدمات مطلوب به مردم و نهادها قدردانی کرد و بر ادامه این تعاملات و توسعه همکاری های فیمابین تأکید کرد.

دکتر مصطفوی مدیرعامل بیمه میهن نیز با تاکید بر اینکه این شرکت خدمات ویژه و متمایزی به مشتریان راهبردی از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه می دهد، از تجمیع امور بیمه ای بنیاد مسکن نزد بیمه میهن استقبال و ابراز امیدواری کرد که ارتقای کیفی خدمات بیمه میهن به بیمه شدگان، رضایت بیش از پیش مردم و بنیاد مسکن را به دنبال داسته باشد.

در این مراسم، خانم کیانی سرپرست شعبه بیمه میهن در استان خوزستان نیز حضور داشت.

‌ ‎‌‌‌ ‌ ‎

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط