در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه‌ اجتماعی و اعتمادسازی بین مشتریان حرکت کنیم

در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه‌ اجتماعی و اعتمادسازی بین مشتریان حرکت کنیم
مدیرعامل بیمه میهن:
در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه‌ اجتماعی و اعتمادسازی بین مشتریان حرکت کنیم
سیدهادی شیخ‌الاسلامی در نشست هم اندیشی مدیران شعب سراسر کشور بیمه میهن در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی اعلام کرد: سود و زیان اصلی شرکت را در صورت‌های مالی دنبال نمی‌کنیم و در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه اجتماعی و اعتماد سازی بین مشتریان حرکت کنیم.

به گزارش توسعه پویا مدیرعامل  بیمه میهن با برشمردن چالش‌های اساسی صنعت بیمه افزود: عدم انطباق قوانین صنعت بیمه با شرایط و اقتضائات حال حاضر کشور و صنعت، عدم بکارگیری فناوری‌اطلاعات و فناوری‌های نوین ارتباطی در صنعت بیمه، عدم ارتباط مراکز و بازارهای مالی و صنعت بیمه، عدم طراحی محصولات بر اساس نیاز مشتریان و استفاده از همان محصولات قدیمی، نیروی انسانی  از مهمترین چالش های صنعت بیمه است و باید برای رفع آن تدابیر لازم اندیشیده شود  و با یاری همه ذی‌نفعان صنعت بیمه اقدام لازم انجام پذیرد.

وی با تاکید بر لزوم حکمرانی یکپارچه در صنعت بیمه گفت: یکی از علل اصلی پایین بودن ضریب نفوذ بیمه جزیره ای عمل کردن صنعت بیمه است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=71832

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *