خبرهای خوش پل طبیعت در راه است

مدیرعامل منطقه گردشگری و فرهنگی عباس آباد از سه طرح درحال احداث این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار توسعه پویا، سیدمحمدحسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: زیرساخت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، فرهنگی است و سه پروژه پارگینگ فرهنگ، خانه موسیقی، تسویه‌خانه دریاچه هنر در حال احداث است.

وی افزود: پروژه رواق، مجموعه فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق ایرانی است که بیش از هفت هزار متر مربع مساحت دارد و تا یکماه آینده افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

حجازی در ادامه گفت: اقدامات اخیر اراضی عباس آباد با حمایت شهردار محترم، ارتقای سطح کیفی این مجموعه و ارائه خدمات خوب به مردم است و به دنبال اجرای طرح‌های عمرانی و ایجاد فضای سبز در تهران است.

لازم به ذکر است؛ در این نشست صمیمانه که خبرنگاران حوزه خبری مختلف شهری، گردشگری، موسیقی، تجسمی، ادبیات و علمی حضور داشتند، درباره موضوعات کلان منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، هلدینگ گردشگری، چگونگی تامین منابع مالی پروژه‌های در حال ساخت، کنسرت‌های رایگان، عفاف و حجاب صحبت شد.

همچنین اصحاب رسانه پیش از انجام نشست خبری از سه پروژه در حال احداث منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بازدید کردند و در جریان روند پیشرفت پروژه خانه موسیقی، پارکینگ فرهنگ و تصفیه خانه دریاچه هنر قرار گرفتند.
در پایان سید محمدحسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد طی نشستی صمیمانه به مناسبت روز خبرنگار از اهالی رسانه تقدیر کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=63828

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط