خاتم قم افتتاح شد/ رفاه توانا در توسعه

خاتم قم افتتاح شد/ رفاه توانا در توسعه
خاتم قم افتتاح شد/ رفاه توانا در توسعه

فروشگاه نوین خاتم در استان قم آغاز به خدمت‌رسانی کرد‌.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ در شامگاه جمعه مورخ بیست و نهم بهمن ماه، در امتداد توسعه خارق‌العاده و بی‌نظیر خانواده معظم رفاه، از فروشگاه خاتم قم رونمایی شد.

آیین افتتاحیه خاتم قم همراه با اجرای کمدین محبوب ساسان کریمی، آتش بازی، برش کیک و روبان و … با حضور حداکثری مردم شریف این استان برگزار شد.

فروشگاه خاتم قم با سطح فروشی بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع، غرفه‌های تخصصی، کالاهای مرغوب و کنترل شده، قیمت‌های پرتخفیف و خدمات نوین فروشگاهی دیگر، واقع در خیابان ۱۵ خرداد همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۳ میزبان مردم شریف استان قم است.

این روزها از خانه تا رفاه راه دوری نیست

رفاه که به پشتوانه برنامه‌های دقیق و استراتژیک و همچنین همت بلند رهبران و پرسنل خود توانسته در قله موفقیت قرار گیرد الگویی مناسب برای همه کسب و کارها و بنگاه‌های اقتصادی است که با مشکلات ناشی از تحریم و حتی ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند.

این بنگاه اقتصادی خصوصی خرسند است که در کنار ایفای نقش در حوزه‌های مختلف از جمله: مسئولیت‌های اجتماعی و کمک‌رسانی در بحث معیشتی مردم توانسته در حوزه توسعه و اشتغال‌زایی نیز زبانزد باشد و تنها در عرض یک ماه با افتتاح فروشگاه‌هایی نوین در مدل‌های مختلف بیش از چهل هزار متر مربع سطح فروش در سراسر ایران به شعبات خود اضافه کند‌.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=37183

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *