مرکز نوآوری بانک ملی ایران (فینوداد)، میزبان جشنواره بزرگ نهال فین‌تک

مرکز نوآوری بانک ملی ایران (فینوداد)، میزبان جشنواره بزرگ نهال فین‌تک
مرکز نوآوری بانک ملی ایران (فینوداد)، میزبان جشنواره بزرگ نهال فین‌تک

جشنواره بزرگ نهال فین‌تک از سوی مرکز نوآوری فینوداد و به میزبانی بانک ملی ایران برگزار می شود.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بانک ملی ایران، این جشنواره رویدادی است که در پایان هر سال با پرداختن به موضوع فین‌تک در ایران و معرفی مجموعه‌ای از محصول، راهکار و افراد موثر در این حوزه، برای رشد نوآورانه این صنعت می‌کوشد. جشنواره «نهال فین‌تک» برای نخستین‌ بار اسفند ۱۳۹۸ همزمان با یازدهمین رویداد فیناپ برگزار شد و دومین دوره آن ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ با نگاهی ویژه به اپلیکیشن و راهکارهای برتر در دوران همه‌گیری کرونا منتخب هایی از بخش‌های مختلف حوزه فین‌تک را معرفی کرد.

 سومین دوره این جشنواره، روز چهارشنبه ۴ اسفندماه از ساعت ۱۷ و ۳۰ تا ۲۱ برگزار می‌شود و مرکز نوآوری فینوداد به عنوان بازوی شتابدهی و حمایت از استارتاپ های حوزه فینتک در راستای زنجیره ارزش بانک ملی ایران و شرکت های گروه سداد، میزبان این رویداد ملی است.

در این دوره از جشنواره، مساله‌محوری (حل متناسب و متفاوت دغدغه‌های انسانی به شکل یک تجربه رضایت‌بخش)، غنی‌سازی واقعیت (ارائه یک تجربه غنی‌شده به کمک فناوری و اطلاعات) و طراحی انسان‌محور (نگاهی دقیق به تعاملات انسان و سیستم و خلق ارزشی نو در قالب یک تجربه ناب) به منظور ارزیابی اپلیکیشن، محصول و راهکارهایی که به رقابت وارد شوند، معیارهای اصلی به شمار خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *