حمل و نقل رمز توسعه اقتصادی ایران اسلامی

حمل و نقل رمز توسعه اقتصادی ایران اسلامی
حمل و نقل رمز توسعه اقتصادی ایران اسلامی
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در پیامی فرا رسیدن ٢۶ آذر روز ملی حمل و نقل را به تمام دست اندرکاران این حوزه تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در متن دکتر نادر ثناگو مطلق آمده است: امروز نبض توسعه اقتصادی کشورمان در دستان ارزشمند بخش هایی از جمله حمل و نقل عمومی می تپد.

وی اضافه کرد: دست اندرکاران این حوزه همواره برای کسب عزت و سربلندی ایران اسلامی با وجود تمام مشکلات قدم برداشته و هیچ مشکلی مانعی برای ادامه مسیرشان در این راه نشده است.

ثناگو مطلق ادامه داد: حرکت رو به جلو فعالان این عرصه موجب شده تا امروز کشور عزیزمان در این عرصه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی عنوان کرد: در واقع نامگذاری ٢۶ آذر به عنوان روز حمل و نقل با توجه به رسالت ارزشمند و خطیری که در توسعه و پیشرفت کشور دارند، زمینه ساز فرصت مناسبی برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است
.مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در پایان خاطر نشان کرد: فرارسیدن این روز را به تمام دست اندرکاران و فعالان صنعت حمل و نقل کشور که هدف نهایی شان گام برداشتن در مسیر اعتلای ایران اسلامی است تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *