حضور بانک اقتصادنوین و شرکت تامین سرمایه نوین در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست

بانک اقتصادنوین و شرکت تامین سرمایه نوین در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست به ‌صورت مشترک میزبان بازدیدکنندگان هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این نمایشگاه که از امروز یک‌‌شنبه ۳۱ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز شده است و تا روز چهارشنبه سوم مهرماه ادامه دارد، مدیران و کارشناسان بانک اقتصادنوین و شرکت تامین سرمایه نوین با استقرار در غرفه مشترک، ضمن معرفی محصولات و خدمات خود، پاسخگوی سوالات مراجعان و بازدیدکنندگان هستند.
بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۹ الی ۱۷ با مراجعه به سالن ۳۸، غرفه ۲ با آخرین محصولات و خدمات بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین و شرکت تامین سرمایه نوین آشنا و از این خدمات بهره‌مند شوند.
نمایشگاه ایران‌‌پلاست با شعار “کسب‌وکار جهانی” در شرایط بین‌المللی کنونی کشور، فرصت مناسبی برای تحقق رونق تولید و تسهیل روند بازاریابی صنایع پلاستیک داخلی در بازارهای جهانی است.
گفتنی است در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست به ‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی آن، ۵۷۰ شرکت داخلی، ۳۵ شرکت خارجی، ۱۲ هیات از ۱۰ کشور خارجی و ۱۴ کشور مستقل حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط