جلسه شورای اداری پست بانک یزد با مدیران شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات استان برگزار شد

جلسه شورای اداری پست بانک استان یزد با حضور محمد غلامی و علی نوروزی روسای ادارات کل حوزه مدیریت و حقوقی، پاکدل مدیر کل ارتباطات استان و مدیران شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات به منظور معرفی اعظم خوانین‌زاده به‌عنوان مدیر شعب پست بانک استان یزد برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی پست بانک ایران، پاکدل در این جلسه نیز ضمن تبریک انتصاب خوانین‌زاده به عنوان مدیر شعب پست بانک استان، وضعیت شاخص های ارتباطی استان را برشمرد و وضعیت بسیار مطلوب استان یزد را نتیجه عملکرد مدیران موفق بومی آن دانست و از مدیر عامل این بانک به جهت انتخاب یک مدیر شایسته بومی تقدیر کرد.

در ادامه این جلسه غلامی و نوروزی روند رو به رشد پست بانک در چند سال اخیر را تشریح نمودند و دلیل این موفقیت را مدیریت موفق مدیر عامل و همراهی تمامی کارکنان بانک در سطح کشور برشمردند و خواستار حمایت کارکنان این مدیریت و مدیران حوزه ارتباطات استان از خوانین زاده در جهت تحقق اهداف بانک شدند.

در ابتدای این جلسه خوانین زاده گزارشی از عملکرد استان در شاخص‌های پایش و پویش را ارایه کرد.

همچنین غلامی و نوروزی در سفر به استان یزد با همراهی خوانین‌زاده از باجه آزادشهر بازدید نمودند که طی آن ضمن استماع گزارش عملکرد مسئول این باجه و درخواست وی در خصوص امکان ویرایش حساب‌ها و افتتاح حساب برای اتباع بیگانه، راهنمایی‌های لازم جهت ارتقا باجه آزادشهر را ارائه نمودند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=46407

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *