- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

جلسه شورای اداری پست بانک یزد با مدیران شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات استان برگزار شد

جلسه شورای اداری پست بانک استان یزد با حضور محمد غلامی و علی نوروزی روسای ادارات کل حوزه مدیریت و حقوقی، پاکدل مدیر کل ارتباطات استان و مدیران شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات به منظور معرفی اعظم خوانین‌زاده به‌عنوان مدیر شعب پست بانک استان یزد برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی پست بانک ایران، پاکدل در این جلسه نیز ضمن تبریک انتصاب خوانین‌زاده به عنوان مدیر شعب پست بانک استان، وضعیت شاخص های ارتباطی استان را برشمرد و وضعیت بسیار مطلوب استان یزد را نتیجه عملکرد مدیران موفق بومی آن دانست و از مدیر عامل این بانک به جهت انتخاب یک مدیر شایسته بومی تقدیر کرد.

در ادامه این جلسه غلامی و نوروزی روند رو به رشد پست بانک در چند سال اخیر را تشریح نمودند و دلیل این موفقیت را مدیریت موفق مدیر عامل و همراهی تمامی کارکنان بانک در سطح کشور برشمردند و خواستار حمایت کارکنان این مدیریت و مدیران حوزه ارتباطات استان از خوانین زاده در جهت تحقق اهداف بانک شدند.

در ابتدای این جلسه خوانین زاده گزارشی از عملکرد استان در شاخص‌های پایش و پویش را ارایه کرد.

همچنین غلامی و نوروزی در سفر به استان یزد با همراهی خوانین‌زاده از باجه آزادشهر بازدید نمودند که طی آن ضمن استماع گزارش عملکرد مسئول این باجه و درخواست وی در خصوص امکان ویرایش حساب‌ها و افتتاح حساب برای اتباع بیگانه، راهنمایی‌های لازم جهت ارتقا باجه آزادشهر را ارائه نمودند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=46407 [۱]

[۳] [۴]