تمدید یکساله سپهرکارت‌های بانک صادرات

تمدید یکساله سپهرکارت‌های بانک صادرات
تمدید یکساله سپهرکارت‌های بانک صادرات

ایرانسپهرکارت‌های بانک صادرات ایران که مدت اعتبار آنها در سه ماهه اول سال ١۴٠١ به پایان می‌رسد، به صورت خودکار یک سال تمدید خواهد شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تاریخ اعتبار سپهرکارت‌ها را که در سه ماه اول سال ١۴٠١ به اتمام می‌رسد، تمدید کرده و دارندگان این کارت‌ها نیازی به مراجعه حضوری به شعبه ندارند.

این عملیات شامل سپهرکارت‌هایی که تاریخ اعتبار آنها در سال ١۴٠٠ به اتمام رسیده و طی بخشنامه‌های قبلی به صورت خودکار تمدید شده‌اند نیز خواهد شد.

برای مثال کارتی که تاریخ اعتبار آن قبلا به صورت سیستمی تا تاریخ ٠١.٠٢ تمدید شده، با ابلاغیه جدید در پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ نیز دوباره به مدت یک سال  تا  ٠٢.٠٢ تمدید می‌شود.

 همچنین تمامی کارت‌هایی که تاریخ انقضای درج شده بر روی آنها از ٠١.٠١ تا ٠١.٠٣ است، در پایان ماه انقضای مدت اعتبار، یک سال تمدید خواهند شد.

برای تمدید اعتبار کارت‌هایی هم که از تیرماه ١۴٠١ به بعد منقضی خواهند شد، پس از صدور ابلاغیه جدید بانک مرکزی و مطابق با آن اطلاع‌رسانی و اقدام خواهد شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=37912

۱۱ دیدگاه برای “تمدید یکساله سپهرکارت‌های بانک صادرات

    1. این طرح تمدید غیر حضوری کارت صحت داشته باشد وفقط در حد یک شعار تبلیغاتی نباشه گام جدیدی هست به سمت دنیای مدرن وهمگام شدن با بانکهای جهانی که من فکر نمیکنم اجرایی بشه در تمام دنیا تمام خدمات بانکی چندین ساله که غیر حضوری انجام میشه امیدوارم که ما هم به اون نقطه برسیم به لطف استفاده از هوش مصنوعی ودفتربانکداری سنتی رو برای همیشه ببندیم

  1. ۰۴/۰۴/۱۴۰۱ مدت اعتبار کارت بوده و چون اعتبار به اتمام رسیده نمیتوانم برداشت داشته باشم و حتی پول به حسابم واریز نمیشود خواهشن غیر حضوری کارت قابل تمدید باشد. باشپاس

    1. سلام من کارتم گم شده میخواستم دوباره از طریق آنلاین تمدید کنم وبرام بفرستین من تو روستا هستم و فاصله تا شهر یه ۱۲۰کیلوتری هست وقتی میرم شهر یا سیستم قطعه یا وقت اداری تمومه خلاصه یه راهنمایی بکنید که بتونم کارتو بگیرم ممنون میشم شماره تلفن من ۰۹۱۵۷۴۷۶۵۲۶

  2. کارت من ۱۴۰۰/۱۲تموم شد به قول بانک خودتون باید ۱ سال تمدید خودکار می‌شد.ولی وقتی درگاه اینترنتی میخوام خرید کنم تاریخ ۱۲/۱۴۰۱وارد میکنم ولی قبول نمیکنه.الان تاریخ کارت من چیه شما بهم‌کمک کنید اگه میشه واقعا؟میگید ۱ سال تمدید شده ولی وقتی تاریخ وارد میکنم قبول نمیکنه؟؟؟؟!!!

  3. لطفا به من بگوییدچگونه اعتبارکارت حقوقی صادراتم رااینترنتی تمدید کنم چون نمیتونم بیام حضوری انجام دهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *