پرداخت آسان و آنلاین فطریه در «فطر آنلاین»

پرداخت آسان و آنلاین فطریه در «فطر آنلاین»
پرداخت آسان و آنلاین فطریه در «فطر آنلاین»
​هموطنان گرامی و روزه‌داران عزیز می‌توانند با مراجعه به سامانه «فطرآنلاین» بانک صادرات ایران به نشانی nik.bsi.ir به صورت آنلاین و به سادگی فطریه و کفاره روزه خود را پرداخت کنند.

به گزارش توسعه پویا از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، هموطنان می‌توانند علاوه بر مراجعه به سامانه فطرآنلاین به نشانی nik.bsi.ir ، با نصب اپلیکیشن صاپ، مطابق فتوای مراجع معظم تقلید و بر اساس قوت غالب خود، زکات فطره و کفاره روزه خود را به آسانی واریز کنند.

افراد می‌توانند در این سامانه با مشخص کردن اینکه سید هستند یا خیر و قوت قالب خود اعم از نان یا برنج، قیمت‌های متفاوت فطریه یا کفاره روزه را در اقصی نقاط کشور تعیین کنند.

در این سامانه، می‌توان از فتاوای مراجع عظام تقلید در این زمینه بهره‌مند شد و هزینه فطریه به ازای هر نفر قابل تنظیم است.

انتخاب تعداد نفرات برای پرداخت میزان نهایی فطریه و انتخاب تعداد روزها و ماه‌های کفاره روزه از مهمترین امکانات سامانه «فطر آنلاین» است که روش بهتری برای تعیین دقیق میزان این وجوه به دست می‌دهد و در نهایت با انتخاب یکی از سه نهاد حمایتی موئسسه خیریه کهریزک، خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور و موئسسه محک، می‌توان در کمترین زمان ممکن از پرداخت آنلاین و مستقیم به حساب این موسسات از درگاه اینترنتی بانک صادرات ایران مطمئن شد.

مشتریان و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت اصلی بانک صادرات ایران، اپلیکیشن صاپ را از نشانی: https://apps.bsi.ir، دریافت و نصب کنند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=78168

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *