تفاهم‌نامه همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و بانک گردشگری/ زی‌کارت خدمت نوینی دیگر از رفاه

تفاهم‌نامه همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و بانک گردشگری/ زی‌کارت خدمت نوینی دیگر از رفاه
تفاهم‌نامه همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و بانک گردشگری/
زی‌کارت خدمت نوینی دیگر از رفاه
سه‌شنبه دهم مرداد ماه، تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و بانک گردشگری در راستای معرفی زی‌کارت و با هدف اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به سازمان‌ها با سود بی‌نظیر صفر درصد جهت خرید از شعب رفاه منعقد شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ دکتر محمدرضا نمازی مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح خدمتی نوین و محصول همکاری رفاه و بانک گردشگری است و سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این بانک، تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به صورت اقساطی جهت خرید از شعب رفاه دریافت کنند.

دکتر نمازی خاطرنشان کرد: ما پیش از این نیز طرح اقساطی ۶ ماهه بدون سود را در فروشگاه رفاه اجرایی کردیم و همواره تلاش ما بر این بوده تا وضعیت معیشتی را بهبود ببخشیم و به‌گونه‌ای کمک حال مردم شریف ایران باشیم.

از این رو این طرح نیز در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به پرسنل سازمان‌های ایرانی بوده است که با رایزنی‌های انجام شده و با اعتبار بانک گردشگری و سیستم تامین و توزیع کالا و همچنین گستردگی جغرافیایی شعبات رفاه، پرسنل سازمان‌ها می‌توانند به صورت اقساط و بدون سود و با دریافت کارت در مبالغ مشخص شده ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ میلیون ریالی مایحتاج خود از فروشگاه‌های رفاه در سراسر ایران تامین کنند که این خدمات به صورت انحصاری در شعب فروشگاه‌های رفاه در سراسر کشور پشتیبانی خواهد شد.

مدیرعامل فروشگاه رفاه همچنین بیان کرد: فروشگاه رفاه با ۲۵۰۰ تامین کننده فعال با بالاترین تنوع کالایی در شعبات خود در سراسر ایران، قیمت‌های پرتخفیف و جشنواره‌های متعدد در راستای ارج نهادن به مشتریان، میزبان دارندگان زی کارت خواهد بود.

دکتر نمازی همچنین در پایان با تاکید بر ظرفیت بالای فروشگاه رفاه در همکاری با سایر مجموعه‌ها گفت: همواره خدمت‌رسانی برای تسهیل معیشت مردم در راستای کار فروشگاه رفاه بوده است و در این میان می‌توان به همکاری‌های مختلف با سازمان‌های مطرحی همچون: اوقاف و امور خیریه، تامین اجتماعی و بانک‌های بزرگ نظیر سپه و صادرات اشاره کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=62719

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *