تجربه سفر به عمق اقیانوس در اکوپارک عباس آباد

تجربه سفر به عمق اقیانوس در اکوپارک عباس آباد
تجربه سفر به عمق اقیانوس در اکوپارک عباس آباد

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی اقیانوس پارک و افتتاح ۸ فروشگاه شهروند محله در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به میزبانی شرکت نوسازی عباس‌آباد با حضور معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مدیران شهری و مسئولان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار توسعه پویا، محمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد در آئین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی اقیانوس پارک و افتتاح ۸ فروشگاه شهروند محله در قالب هفدهمین شنبه امید و افتخار، گفت: مشخصه اصلی عصر حاضر موضوع تم است که این مجموعه «تم پارک» معرفی شده با قدرت داستانی و تخیلی بخش بزرگی از منطقه اراضی عباس‌آباد با تم پارک‌های موضوعی طراحی شده و اهتمام مدیریت جدید شهری تاکید بر مجموعه‌های تفریحی و زنجیره گردشگری است.

حجازی در ادامه افزود: در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد پارک‌های موضوعی همچون بوستان “آب و آتش” و بوستان “بنادر” نیز وجود دارد که “اقیانوس پارک” مکمل این مجموعه بزرگ است. اراضی عباس‌آباد در موضوع “تم پارک” پروژه‌های کلانی انجام داده است که “تم پارک” می‌تواند عرصه جدیدی را در حوزه گردشگری ایجاد کند.

او گفت: اراضی عباس‌آباد به عنوان یک “اکو پارک” علاوه بر اهمیت زیست محیطی، یکی از شش‌های پایتخت محسوب می‌شود و به لحاظ تفریحی و گردشگری از جمله قطب‌های مهم شهر تهران است. اقیانوس پارک، تازه‌ترین مجموعه تفریحی و گردشگری منطقه عباس‌آباد به شمار می‌رود که با مشارکت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه‌اندازی و از امروز بطور رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند. اقیانوس پارک، علاوه بر جنبه‌های تفریحی و گردشگری، یک مجموعه علمی و آموزشی مناسب که می‌تواند برای مهدکودک‌ها، دانش‌آموزان مدارس و دانشجویان مفید و موثر باشد.

حجازی در پایان گفت: به مراکز علمی و آموزشی کشور توصیه از این مجموعه و محیط آموزشی و موارد مشابه آن که در کشورهای مختلف دنیا نظیر آن‌ها هم وجود دارد و طی یک دهه اخیر در کشور ما نیز مورد توجه قرار گرفته است، بازدید بعمل بیاورند.

آیین بهره‌بردای اقیانوس پارک ظهر شنبه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۱ در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد. این پارک با هزینه ۳۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع ظرف مدت یک سال با فعالیت ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم به بهره برداری رسیده است.

افتتاح ۸ شعبه فروشگاه شهروند محله

در بخش دیگری از این مراسم، ۸ شعبه فروشگاه شهروند محله به مساحت ۴۵۰۰ متر در مناطق ۱ و ۴ و ۱۱ و ۱۸ و ۲۲ تهران که مجموع آن به ۵۰ فروشگاه خواهد رسید، افتتاح شد. مجموعه فروشگاه‌های شهروند قدمت ۲۸ ساله را سپری می‌کند و امروز در میان شهروندان شناخته شده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=48902

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط