بیمه ایران آماده نقش آفرینی بیشتر در اقتصاد ملی است

بیمه ایران آماده نقش آفرینی بیشتر در اقتصاد ملی است
مدیر عامل بیمه ایران در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تبریز اعلام کرد:
بیمه ایران آماده نقش آفرینی بیشتر در اقتصاد ملی است
رییس شورای عمومی سندیکای بیمه‌گران روز پنج شنبه در اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی تبریز با بازرگانان و صنعتگران دیدار و فرصت‌های صنعت بیمه و بیمه ایران را برای اعضای اتاق تشریح کرد.

به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی بیمه ایران: حسن شریفی، رییس شورای عمومی سندیکای بیمه گران با توجه به نظرات مطرح شده در جلسه اشاره داشت: در سندیکا تلاش داریم با ابزارهای نظارتی عملکرد و رقابت میان شرکت‌های بیمه ای را سامان دهیم و تلاش می‌کنیم با همکاری خود بیمه‌گزاران، ضریب نفوذ بیمه را بالا ببریم.

مدیرعامل بیمه ایران ادامه داد: در بیمه ایران به عنوان بزرگترین بیمه‌گر و تنها بیمه‌گر دولتی بر ارائه نرخ‌های فنی تاکید داریم اما به عنوان یک راهبرد اساسی به همکاران و مدیران خود تاکید کرده‌ایم با پرداخت خسارت به موقع و با کیفیت، و ارائه خدمات پس از فروش رضایت مردم عزیز را جلب کنیم.

رییس هیات مدیره بیمه ایران همچنین اضافه کرد: بالغ بر ۵۰ همت در حوزه سرمایه‌گزاری منابع اختصاص داده‌ایم و آماده هستیم با برگزاری نشست‌های تخصصی با اعضای اتاق زمینه‌های سرمایه‌گزاری در حوزه های اقتصادی را بررسی کنیم که هم یاور دولت سیزدهم در اداره کشور باشیم و هم سودآوری خود را بالا ببریم.

شریفی خطاب به اعضای اتاق ، نبود اطلاعات مناسب از بیمه‌های بازرگانی را ضعف و خواستار همکاری اتاق و تلاش مدیران استانی برای معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های بیمه ایران گردید.

براساس این گزارش، برزگر نایب رییس اتاق با استقبال از حضور مدیرعامل بیمه ایران در اولین اتاق در کشور، از تنظیم تفاهم‌نامه همکاری میان اتاق تبریز و بیمه ایران در آینده نزدیک خبر داد. در این نشست همه اعضای به بیان نقطه نظرات خود در مورد صنعت بیمه و خدمات بیمه ایران پرداختند.

شهر تبریز یکی از قطب های صنعتی کشور بوده و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز اولین اتاق در کشور از صاحبان صنایع و کارخانه‌های تولیدی و عموما روسای اتحادیه‌های صنفی خود می‌باشند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=69875

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *