بهسازی و آسفالت معابر شهری خرمشهر با حمایت بنیاد مستضعفان

بهسازی و آسفالت معابر شهری خرمشهر با حمایت بنیاد مستضعفان
بهسازی و آسفالت معابر شهری خرمشهر با حمایت بنیاد مستضعفان
مدیرعامل بنیاد علوی در ادامه سفر یک روزه به مناطق محروم استان خوزستان، پس از شادگان برای بهره برداری از واحدهای مسکونی خرمشهر راهی این شهرستان شد.

به گزارش توسعه پویا از مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ وحید خاوه‌ای در بازدید از پروژه های بنیاد در شهرستان خرمشهر، پروژه بهسازی و آسفالت معابر شهری خرمشهر را با حضور شهردار و جمعی از مسئولان محلی افتتاح کرد.

آیین بهره برداری از واحد های مسکونی طرح تفاهمنامه ۲۰ هزار واحدی، مسکن روستایی بین بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان، افتتاح زمین چمن مصنوعی، بازدید از چند پروژه مشارکتی بنیاد علوی با دستگاه های ذیربط، بازدید از پروژه فاضلاب روستایی و بازدید از زمین چمن یادآوران خرمشهر از جمله برنامه های حضور مدیرعامل بنیاد علوی در این شهرستان بود.

معاون محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان همچنین پیش از پایان سفر، با مدیرعامل منطقه آزاد خرمشهر دیدار و گفت وگو داشت که بررسی راه های کمک بنیاد مستضعفان به توانمند سازی محرومان این منطقه و تفاهم در زمینه همکاری های دوجانبه از محورهای اصلی این نشست بود.

خاوه‌ای پیش از سفر به خرمشهر، چند طرح آبرسانی، زیرساختی، عمرانی و توانمند سازی و پروژه لایروبی انهار شادگان را افتتاح کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=69800

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط