بنیاد مستضعفان در کنار مردم غیور خوزستان برای توانمندسازی و رفع محرومیت خواهد بود

بنیاد مستضعفان در کنار مردم غیور خوزستان برای توانمندسازی و رفع محرومیت خواهد بود
بنیاد مستضعفان در کنار مردم غیور خوزستان برای توانمندسازی و رفع محرومیت خواهد بود
مدیرعامل بنیاد علوی در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری با سازمان منطقه آزاد اروند، با گرامیداشت یاد و خاطره و حماسه آفرینی های مردم خوزستان در برهه های حساس انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس گفت: ما نسبت به این مردم غیور به ویژه اهالی آبادان و خرمشهر تکلیف داشته و باید ادای دین کنیم.

به گزارش توسعه پویا از مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ وحید خاوه ای در دیدار با علی زارعی تصریح کرد: بنیاد مستضعفان در سال های اخیر، فعالیت های پرحجم و متعددی را در مناطق محروم خوزستان انجام داده و تا توانمند سازی و رفع محرومیت همچنان در کنار آنها خواهد بود.

مدیرعامل بنیاد علوی با اشاره به خدمات گسترده بنیاد مستضعفان در آبادان به ویژه بیمارستان علوی گفت: شهرستان خرمشهر از مناطق هدف بنیاد علوی است و پروژه های زیادی در زمینه های عمرانی، زیرساختی و آبرسانی در این شهر انجام شده است.

وی همچنین گفت: کمک به اشتغالزایی به ویژه اشتغال خرد و کمک به خانه دار شدن محرومین، دو گام مهم و اساسی بنیاد مستضعفان در این منطقه بوده و همچنان تا پایدار سازی ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل منطقه آزاد اروند نیز در این نشست با تقدیر از خدمات سازنده بنیاد مستضعفان در حوزه محرومیت زدایی و توانمند سازی مردم خوزستان گفت: آماده همکاری و هم افزایی با بنیاد علوی در جهت بهبود وضعیت مردم منطقه هستیم .

زارعی با ابراز امیدواری بر اینکه این دیدار سرآغاز همکاری بیشتر در جهت رفع محرومیت در منطقه باشد، افزود: منطقه آزاد اروند نیز اقداماتی در خصوص محرومیت زدایی انجام داده است.

یادآور می شود: هم افزایی و همکاری در ارتباط با ایجاد مشاغل (ایجاد شغل، آموزش در رسته های مختلف، ارایه تسهیلات و توسعه مشاغل خرد) و مسکن محرومان (کمک به ساخت مسکن، ارایه مصالح و تسهیلات) از محورهای اصلی تفاهمنامه امضا شده میان بنیاد علوی و منطقه آزاد اروند است .
تفاهمنامه بنیاد علوی و منطقه آزاد اروند با حضور مدیران عامل، مدیران ارشد دو مجموعه و اصحاب رسانه به امضاء وحید خاوه ای و علی زارعی رسید‌.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=69925

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *