بنیاد مستضعفان ۱۰۰ میلیارد ریال جهت اشتغال پایدار در دیشموک اختصاص داد

بنیاد مستضعفان 100 میلیارد ریال جهت اشتغال پایدار در دیشموک اختصاص داد
بنیاد مستضعفان ۱۰۰ میلیارد ریال جهت اشتغال پایدار در دیشموک اختصاص داد
برنامه‌های شرکت توسعه تجارت و بازرگانی زرفام کیش در جهت اشتغال‌زایی و اشتغال پایدار در کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی تشریح شد.
مدیرعامل شرکت زرفام کیش گفت: با هدف ایجاد اشتغال پایدار، بنیاد علوی ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به فعالان حوزه زنبورداری و گیاهان دارویی دیشموک اختصاص داد.

به گزارش توسعه پویا، مسعود پناهی در گفت‌و‌گو با بهمن علی بخشی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات جهت اشتغال پایدار جهت ترویج و توسعه طرح زنبورداری و گیاهان دارویی در شهرستان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

مسعود پناهی با اشاره به بازدید از طرح‌های اشتغالزایی و پروژه زنبورداری بنیاد علوی در بخش دیشموک استان کهگیلویه و بویر احمد اظهار داشت: برای اشتغالزایی در این حوزه مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به عنوان تسهیلات در نظر گرفته شده که قرار است از منابع تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ هم مبلغی قریب به ۵۰ میلیارد ریال یعنی ۱۰۰ میلیارد ریال اختصاص یابد.

وی در پاسخ به پرسش بهمن علی بخشی رئیس مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی مبنی بر میزان فعالیت های انجام شده در کهگیلویه و بویر احمد بیان داشت: بیش از ۲۰۰ نفر در حوزه زنبورداری و قریب به ۴۰۰ نفر مربوطه به طرح گیاهان دارویی در شهرستان کهگیلویه و بویر احمد مشغول به کار شدند.

به گفته پناهی، منطقه دیشموک دارای ظرفیت‌های فراوان در زمینه گیاهان دارویی و زنبورداری است و بنیاد مستضعفان در این منطقه مساعدت های خوبی انجام و برنامه ریزی هایی انجام داده تا ظرفیت‌ها به منصه ظهور گذاشته شود.

پناهی افزود: مهم ترین مقوله بنیاد مستضعفان در دیشموک ایجاد اشتغال پایدار برای مردم این منطقه است که در دو بخش زنبورداری و گیاهان دارویی کارهای بسیار خوبی انجام شد.

مدیرعامل شرکت زرفام کیش در این گفت و گو تصریح کرد: برنامه بنیاد علوی ایجاد اشتغال پایدار در تمام روستاها می باشد و امید می‌رود با همکاری مردم و حمایت شرکت زرفام کیشِ بنیاد علوی این امر محقق گردد.

وی با اشاره به سئوال رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد علوی در خصوص اعتبار تخصیص داده شده به پروژه های شهرستان دیشموک تصریح کرد: پروژه زنبورداری بخش دیشموک با اعتبار ۱۶.۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اجرا شده و ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال و توسعه اشتغال شده است و عملکرد تولید عسل ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=72607

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *