برگزاری نخستین همایش هم‌اندیشی مدیران

برگزاری نخستین همایش هم اندیشی مدیران
همزمان با چهارمین سالگرد درگذشت محمدنبی حبیبی صورت گرفت؛
برگزاری نخستین همایش هم‌اندیشی مدیران
همایش هم‌اندیشی مدیران عامل شرکت ملی پست همزمان با چهارمین سالگرد درگذشت محمدنبی حبیبی اولین مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر نخستین همایش هم اندیشی مدیران عامل شرکت ملی پست با حضور محمود لیائی، سعید شریف زاده، علیرضا زرگوش، مهدی چمن زاد اعضای هیئت مدیره این شرکت، جمعی از مدیران ستادی و اجرایی و خانواده مرحوم حبیبی در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد. 
محمود لیائی، ضمن تبریک گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره مرحوم حبیبی اولین مدیرعامل شرکت ملی پست از خانواده مرحوم حبیبی و مدیران عامل سابق بابت پذیرش این دعوت قدردانی کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه  این تجدید خاطره، یادآور این نکته است که فرصت خدمت به خلق و نظام مقدس جمهوری اسلامی اندک و گذراست،  ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مردم با بهره گیری از تجربیات مدیران اسبق را از جمله اهداف این نشست بیان کرد. 
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه خود را بی نیاز از مشورت پیشکسوتان و مدیران سابق این شرکت نمی بینیم خواستار در اختیار قراردادن جربیات و پیشنهادات برای ارتقای سطح خدمت رسانی شد.
وی با اشاره به دو ماموریت مهم واصلی شبکه پستی کشور در دوران کنونی به پیشبرد طرح تحول دیجیتال و هوشمندسازی فرایندهای پستی اشاره کرد وابراز امیدواری کرد با همفکری  وهمراهی  تجربه های گذشته و  بهره برداری از آن در شرایط نوین، به پستی در تراز انقلاب اسلامی برسیم. 
لیائی به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی اشاره کرد و افزود: بی تردیداین مهم ثمره زحمات مدیران و کارکنان در دوره های گذشته بوده است که با اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی مناسب به منصه ظهور رسید و عنوان نشان برتر از آن شرکت ملی پست شد. 
ملکی تبار؛ محبیان؛ نعمتی ؛ کرباسیان و سبحانی‌فر مدیران عامل سابق شبکه پستی کشور هر یک به بیان اقدامات انجام شده در دوران تصدی مدیرعاملی این شرکت و همچنین مشکلات موجود در هر دوران؛  نظرات و پیشنهادات  در ارتقای سطح کیفیت خدمات و رسیدن به اهداف شبکه پستی کشور پرداختند. 
در انتهای این مراسم از پاکت نمادین نکوداشت زنده یاد محمد نبی حبیبی و همچنین تکریم مدیران عامل سابق پست رونمایی و حاضران بر حاشیه آن یادداشت نگاشتند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=51102

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *