برند بیمه تجارت‌نو به شکل قابل قبولی در مشهد معرفی شده‌است

برند بیمه تجارت‌نو به شکل قابل قبولی در مشهد معرفی شده‌است
نماینده بیمه تجارت‌نو در مشهد؛
برند بیمه تجارت‌نو به شکل قابل قبولی در مشهد معرفی شده‌است

یک نماینده شرکت بیمه تجارت‌نو در شهرمشهد با اشاره به فعالیت بیمه تجارت‌نو در رشته هایی چون بیمه ثالث، اتومبیل، بدنه، مسئولیت و باربری گفت: پرتفوی نمایندگی ما در حال حاضر به تفکیک تمام رشته ها ۹ میلیارد تومان است.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ محمد توان‌پور افزود: در ابتدای همکاری با بیمه تجارت‌نو در مشهد، با بخش بیمه ثالث که جزو بیمه اجباری است، شروع کردیم و با رایزنی با بانک‌های تجارت شهرمشهد، ۸۰ درصد پرسنل این بانک را در بخش بیمه ثالث و بدنه تحت پوشش قرار داریم.

وی، با اشاره به سابقه خدمات دهی بیمه تجارت‌نو به ۱۵ هزارنفردر بخش درمان ۱۵ کارخانه وابسته به شرکت خوشگوار، افزود: شرکت خوشگوار در زمینه بیمه باربری، تاکنون ۲/۵ میلیارد تومان بیمه صادرکرده و با اتخاذ تدابیر بهتر در زمینه نرخ دهی و پرداخت، مطمئنا ظرفیت بیشتری برای این بیمه نامه در شهر مشهد مهیا خواهد بود.

نماینده شرکت بیمه تجارت‌نو در شهر مشهد با بیان اینکه در زمینه افزایش پرتفوی سال جاری برنامه‌هایی در دست داریم، اظهار داشت: مشهد یک قطب صنعتی و یک کلانشهر بوده که بازار بیمه شهر مشهدیک بازار گسترده است.

وی ادامه داد: برای سال ۱۴۰۱ باچندین شرکت در بخش‌های بیمه درمان، مسئولیت، آتش سوزی در حال مذاکره هستیم.

توان‌پور گفت: شرکت بیمه تجارت‌نو با خدمات دهی بهتر می تواند در این زمینه موفق شود و مهمترین راهکار برای موفقیت، آموزش شبکه نمایندگان است.

وی، با اشاره به فعالیت در بیمه های مختلف یادآور شد: بیمه تجارت‌نو بازار خوبی در مشهد ایجاد کرده و خوشبختانه برند این شرکت بیمه به شکل قابل قبولی در شهر مشهد معرفی شده است.

محمدتوان‌پور با قدردانی از هیات مدیره شرکت بیمه تجارت‌نو، گفت: خوشبختانه با حضور دکتر نوراللهی مدیرعامل شرکت، اقدامات اساسی در بیمه تجارت‌نو صورت گرفت که با توجه به دوره کوتاه مدیریتی، بی سابقه بوده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=39139

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط