با «انتخاب پلاس»، نگران رهن خانه نباشید

در طرح «انتخاب پلاس» بانک ایران زمین می‌توانید با افتتاح حساب و ایجاد میانگین حساب حداقل ۳ ماه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنید.

به گزارش خبرنگار توسعه پویا، این روزها با توجه به شرایط اقتصادی و وجود تورم، سرمایه‌گذاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. روش‌های بسیار متنوعی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که دارای ویژگی‌های مختلفی هستند.

افزایش سرمایه به ویژه برای کسانی که هر ساله درگیر افزایش مبلغ رهن خانه هستند همواره یکی از دغدغه‌های مهم است.

تسهیلات وجوهی هستند که بانک‌ها در چارچوب عملیات بانکی و تکلیف قانونی به اشخاص حقیقی یا حقوقی می‌پردازند. بخشی از کارکردهای مهم و اساسی بانک‌ها تبدیل پس‌اندازهای کوچک سپرده‌گذاران به وام‌ها یا همان تسهیلات خرد و کلان است.

یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک ایران زمین طرح «انتخاب پلاس» است که با هدف جلب رضایت‌مندی مشتریان اعطای تسهیلات تدارک دیده شده که اشخاص حقیقی، حتی کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها امکان درخواست آن را دارند. در این طرح مشتریان با افتتاح حساب و ایجاد میانگین حساب حداقل ۳ ماهه درصورتی‌که به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشند و شرایط لازم را داشته باشند، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند. بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماهه است و ۱٪ سود به سپرده به آن تعلق می‌گیرد. حداقل مبلغ سپرده ۱ میلیون تومان و ضریب برابری آن ۳۰۰ درصد است.

در طرح «انتخاب پلاس» بانک ایران زمین می‌توانید بر اساس میانگین موجودی حساب و مدت زمان سپرده گذاری ظرف مدت تنها سه ماه سرمایه خود را چند برابر کرده و تسهیلات دریافت کنید.

در طرح «انتخاب پلاس» بانک ایران زمین، مشتریان این بانک با ایجاد میانگین ۳ تا ۱۲ ماهه می‌توانند تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند، به شرط آن‌که مشتری و متقاضی دریافت کننده تسهیلات باید جزو مشتریان خوش حساب بوده و چک معوقه بانکی یا برگشتی نداشته باشد.

همچنین برای رفاه حال تمامی قشرهای جامعه، گواهی اشتغال اعم از جواز کسب یا فیش حقوقی و هر موردی که نشان دهنده درآمد فرد بوده باشد مورد تائید بانک خواهد بود.

بانک ایران زمین این طرح ویژه را با نرخ سود، مطابق با مصوبه بانک مرکزی و با عنوان کمک هزینه نیازهای ضروری به مشتریان پرداخت می‌کند.

این طرح تسهیلاتی با هدف رفع نیازهای ضروری( کمک هزینه ودیعه مسکن، تحصیل و تهیه جهیزیه) به مشتریان بانک پرداخت می‌شود. «انتخاب پلاس» می‌تواند برای مستاجران شرایط مناسبی را برای تامین افزایش شدید رهن خانه‌های استیجاری کمک کند.

از مزایای این طرح اینکه واریز و برداشت آن هر زمان امکان‌پذیر بوده و حساب در مدت زمان انتظار برای دریافت میانگین مناسب بسته نخواهد بود.

مدت زمان بازپرداخت هم از ۱۲ ماهه تا ۳۶ ماهه بسته به شرایط وام گیرنده خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک ایران زمین یا سایت این بانک به نشانی izbank.ir مراجعه فرمایید.

جزییات طرح انتخاب پلاس

ارائه دهندهبانک ایران زمین
نام وامطرح انتخاب پلاس
سود۱۸ درصد
سقف وام۳۰۰ میلیون تومان
نوع ضمانتضامن رسمی
اعتبار شغلی
نیاز به سپردهدارد
حساب سپرده لازمکوتاه مدت عادی
میزان سپرده۱ میلیون تومانحداقل میزان سپرده برای افتتاح حساب ۱ میلیون تومان است
سود سپرده۱ درصد
مدت زمان خواب سپرده۳ ماه
مسدودی سپردهندارد
نسبت مبلغ وام به میزان سپرده۳۰۰
حداکثر زمان بازپرداخت۳۶ ماهه
قسط وام۱۰,۸۴۵,۷۱۹ تومان
کل سود وام۹۰,۴۴۵,۸۷۲ تومان
مجموع رقم وام و سود۳۹۰,۴۹۸,۸۷۲ تومان
سپرده جداگانه
هزینه‌های جانبی۲۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی
شرایط و مقرراتوام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=69834

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *