بازدید مدیرعامل بیمه میهن از شعبه کرج

بازدید مدیرعامل بیمه میهن از شعبه کرج
بازدید مدیرعامل بیمه میهن از شعبه کرج
مدیرعامل بیمه میهن بعد از ظهر امروز از شعبه این شرکت در کرج بازدید و با کارکنان و شبکه فروش دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، دکتر مصطفوی در جریان این بازدید از نزدیک در جریان فعالیت های این شعبه قرار گرفت و در مورد عملکرد و مسائل جاری با کارکنان و نمایندگان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

دکتر مصطفوی با قدردانی از تلاشها و زحمات همکاران شعبه کرج، با اشاره به اهداف راهبردی و برنامه های پیش روی بیمه میهن، بر لزوم توجه به راهبردها و توسعه فعالیت ها، رعایت اصول بیمه گری حرفه ای، تعامل و ارتباط مطلوب با بیمه گذاران و فعالان اقتصادی استان کرج به منظور جذب پورتفوی و ارائه خدمات مطلوب و پوشش های بیمه ای تاکید کرد.

دکتر مصطفوی مشتری مداری، تعامل سازنده و حسن برخورد با بیمه گذاران و جلب رضایت آنان را از اصول بیمه گری دانست و بر رعایت این اصول در روند فعالیت ها تاکید کرد. وی همچنین تقویت و گسترش شبکه فروش را با بکارگیری نیروهای توانمند مورد تأکید قرار داد.

در جریان این بازدید، صادق جعفریان سرپرست شعبه کرج نیز ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و هیات همراه، به ارائه گزارش عملکرد و طرح مسائل مرتبط با شعبه متبوع پرداخت و درخواست ها و پیشنهادهای خود را برای بهبود عملکرد و فعالیت های شعبه و شبکه فروش ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *