بازدید مدیرعامل بیمه سرمد از شعبه شرق استان تهران

بازدید مدیرعامل بیمه سرمد از شعبه شرق استان تهران
بازدید مدیرعامل بیمه سرمد از شعبه شرق استان تهران
بهشتی نژاد: در حال طراحی مدل متمایزی از فروش بیمه‌های زندگی با ساختار کلینیک های تخصصی بیمه زندگی هستیم.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه سرمد، محمد مهدی بهشتی نژاد مدیرعامل بیمه سرمد در بازدید از شعبه شرق استان تهران از نظرات پیشنهادی سرپرست شعبه و کارکنان استقبال و در مورد برخی از درخواست های مطرح شده موافقت و دستورات لازم را صادر کرد.

در این بازدید که محمد زاهدنیا یکی از اعضای هیات مدیره بیمه سرمد نیز حضور داشت، بهشتی نژاد با تاکید بر رعایت مشتری مداری حداکثری در بیمه سرمد، افزود در حال بررسی ساختاری متمایز برای توسعه فروش بیمه های زندگی در مدل کلینیک تخصصی یا مجتمع تخصصی هستیم تا تمامی امور فروش بیمه زندگی به همراه آموزش تخصصی این رشته، فناوری های نوین، فروش های غیرحضوری، مشاوره و مذاکره در یک مرکز اختصاصی متمرکز شود.

وی در ادامه افزود با تداوم روند برنامه اصلاح و بهبود شرکت، آینده ای درخشان را با همدلی، انگیزه مضاعف و همکاری موثر کارکنان و شبکه فعال فروش رقم خواهیم زد. 

در پایان این بازدید مجید هاتفی سرپرست شعبه شرق استان تهران گزارشی از اقدامات انجام شده و تحقق برنامه های ابلاغی ستاد تا پایان نیمه اول سال و روند رو به رشد فروش بیمه های زندگی و همچنین شبکه سازی و توانمندسازی نمایندگان شرکت در پروژه اجرایی بانک و بیمه ارائه کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=63595

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *