اهتمام بانک دی به پرداخت تسهیلات خرد و ارتقای کیفیت خدمات به جامعه ایثارگری

اهتمام بانک دی به پرداخت تسهیلات خرد و ارتقای کیفیت خدمات به جامعه ایثارگری
علیرضا قیطاسی تأکید کرد:
اهتمام بانک دی به پرداخت تسهیلات خرد و ارتقای کیفیت خدمات به جامعه ایثارگری
سرپرست بانک دی بر تعهد کامل این بانک برای پرداخت تسهیلات خرد و تکلیفی و ارتقای کیفیت خدمات به جامعه ایثارگری در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی در نخستین نشست ستاد همت در سال جاری با اشاره به اثربخشی طرح همت و رشد مناسب منابع بانک طی سال گذشته گفت: جذب منابع ارزان قیمت و اعطای تسهیلات خرد اولویت استراتژیک بانک در سال جاری است که این هدف منوط به حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید از طریق ارائه خدمات مطلوب و مشتری‌مداری است.

وی با تاکید بر دستاوردهای بانک طی دو سال گذشته در حوزه‌های گوناگون گفت: انضباط مالی ایجاد شده در بانک و شرکت های زیرمجموعه گروه مالی، انتشار به موقع صورت های مالی، برگزاری مجامع، اراده جدی در واگذاری املاک مازاد، کاهش مطلوب NPL و … حاکی از جهت‌گیری صحیح بانک در مسیر اهداف کلان است.

وی در پایان تأکید کرد: امیدوارم در سال جاری با پیاده‌سازی مدل جدید بهره‌وری در بانک و مدنظر قرار دادن عملکرد افراد در بهروه‌وری واحدها، شاهد پویایی در تحقق برنامه‌های عملیاتی و اهداف ترسیم شده باشیم.

در این جلسه که با حضور جمعی از معاونان و مدیران ارشد بانک برگزار شد، گزارشی از عملکرد شعب در جریان اجرای طرح همت ارائه و راهکارهای تقویت آن بررسی شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=78647

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *