اعطای لوح تقدیر شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به بانک توسعه صادرات ایران

اعطای لوح تقدیر شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به بانک توسعه صادرات ایران
اعطای لوح تقدیر شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به بانک توسعه صادرات ایران
شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به پاس حضور فعال و مؤثر بانک توسعه صادرات ایران در نمایشگاه پتروکم، به این بانک لوح تقدیر اعطا کرد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران ، غرفه این بانک در نمایشگاه پتروکمِ کیش، میزبان تعداد قابل توجهی از شرکت های صادراتی و دانش بنیان صنعت پتروشیمی و دیگر مشارکت کنندگان در این رویداد بود.

براساس این گزارش مرتضی ذکاوت ، عضو هیات مدیره، رضا ساعدی فر، معاون اعتبارات، یوسف نجدی، مدیر امور شعب و بازاریابی به همراه  نمایندگان شرکت صرافی ، معاونت بین الملل ، تامین سرمایه تمدن، صندوق نوآوری شریف، شرکت کارگزاری تمدن و گروه راهبران اقتصادی آرمان، در طول نمایشگاه پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان بودند.

برگزاری پنل های تخصصی و نشست های B2B با شرکت های صنعت پتروشیمی و دانش بنیان حاضر در نمایشگاه از مهم ترین برنامه های بانک در این نمایشگاه سه روزه بود.

یادآور می شود نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت دانش بنیان و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و صنایع پتروشیمی و  بانک توسعه صادرات ایران با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه در محل مرکز همایش‌های و نمایشگاه بین‌المللی کیش برگزار شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=75685

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *