ارتقای کیفیت خدمات پستی با طرح بهارآورد ۱۴۰۲

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست از اتخاذ تدابیر لازم برای خدمت رسانی مناسب به هموطنان با عنوان «طرح بهارآورد ۱۴۰۲» برای توزیع به موقع مرسولات پستی در ایام پایانی سال خبرداد.

به گزارش توسعه پویا ازدفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ محمد احمدی با اشاره به تشکیل کمیته هماهنگی فعالیت ایام پایانی سال با عنوان «طرح بهارآورد ۱۴۰۲» در بخش های ستادی و ادارات کل پست استانها  گفت: «بر اساس مفاد این طرح مدت زمان ارائه خدمات پستی در دفاتر قبول و باجه های معطله منتخب با راه اندازی شیفت های کشیک افزایش یافته و تمامی دفاتر قبول پست تا آخرین روز سال فعال و آماده خدمت رسانی به هموطنان است.»
وی با بیان اینکه در روزهای جمعه و ایام تعطیل طبق هماهنگی انجام شده شیفت های آماده سازی و توزیع جهت توزیع به موقع مرسولات هموطنان پیش بینی شده است، افزود: «در بخش رهسپاری، تمامی ناوگان شرکت ملی پست مهیای ارائه خدمات مناسب به هموطنان شده و هماهنگی های لازم با بخش خصوصی در زمینه های مختلف اعم از شرکت های هواپیمایی، راه آهن و … برای ارسال به موقع مرسولات صورت پذیرفته است.»
احمدی همچنین با اشاره به پیش بینی تیم های کنترلی به منظور نظارت بر چگونگی اجرای فرآیند در مراکز استان و شهرستان های تابعه برای  حصول اطمینان از اجرای بهینه عملیات، گفت: «با پیش بینی های صورت گرفته پیرامون تبادل مرسولات در هاب های پستی و بهره گیری از سیستم های سورتینگ هوشمند در تهران و ۵ مرکز استان دیگر، زمینه برای ارائه خدمات بهتر فراهم شده است.» 
معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست با اشاره به افزایش چشمگیر ترافیک مرسولات در ایام پایانی سال از صبر و بردباری مشتریان قدردانی کرد و افزود: مرکز امور مشتریان شرکت ملی پست با شماره تلفن ۱۹۳ آماده پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به مشکلات احتمالی هموطنان خواهد بود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=53739

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *