ارتقاء کارکنان با رویکرد دانش‌ محوری در دستور کار قرارگرفت

ارتقاء کارکنان با رویکرد دانش محوری در دستور کار قرارگرفت
رئیس کل بیمه مرکزی در دیدار با کارکنان حوزه معاونت طرح و توسعه:
ارتقاء کارکنان با رویکرد دانش محوری در دستور کار قرارگرفت
دکتر استادهاشمی در دیدار با کارکنان حوزه معاونت طرح و توسعه، اقتدار بیمه مرکزی را در گرو نیروی انسانی کارآمد، اخلاق مدار و دانش محور دانست.

به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی، ظهر امروز در دومین دور از دیدار با کارکنان بیمه مرکزی بر حمایت و تقویت نیروی انسانی تاکید کرد و گفت: اقتدار بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر در گرو حضور کارکنانی کارآمد، اخلاق مدار و دانش محور است و ارتقاء کارکنان با رویکرد دانش محوری در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از اصلاح ساختار سازمانی بیمه مرکزی خبر داد و گفت: ساختار جدید بر محور شایسته سالاری و جانشین پروری خواهد بود و کارکنان نیز باید با بهره گیری از دانش و تخصص های روز از ظرفیت های پیش رو استفاده کنند.

وی افزود: ما برای پیشبرد اهداف خود به همدلی و همراهی تمام سطوح سازمان نیاز داریم و همگی باید برای اقتدار بیمه مرکزی تلاش کنیم.

رئیس کل بیمه مرکزی از برنامه هایی برای ایجاد نشاط سازمانی خبر داد و گفت: ایجاد انگیزه و احساس خوشایندی از نکات کلیدی در یک سازمان پویاست و در نظر داریم علاوه بر اصلاح وضعیت معیشتی همکاران به افزایش خلاقیت و افزایش بهره وری کارکنان کمک کنیم.

در این نشست همکاران حوزه معاونت طرح و توسعه بیمه مرکزی به ارائه نقطه نظرات و خواسته‌های خود پرداختند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=65603

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *