ارائه خدمات بانکی متقابل پست بانک ایران و بانک دی به مشتریان طرفین

ارائه خدمات بانکی متقابل پست بانک ایران و بانک دی به مشتریان طرفین
ارائه خدمات بانکی متقابل پست بانک ایران و بانک دی به مشتریان طرفین
پست بانک ایران و و بانک دی با هدف ارائه خدمات بانکی متقابل به مشتریان هر دو بانک، قرارداد همکاری خود در این زمینه را، یکسال دیگر تمدید کردند.

به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، این تفاهم‌نامه با هدف اجرای عملیات بانکی متقابل برای مشتریان هر دو بانک، شامل واریز، برداشت نقدی، چک و دریافت اقساط تسهیلات به صورت لحظه ای و در چارچوب ضوابط و دستورالعمل های بانک مرکزی ج.ا.ا و سایر اسناد بالا دستی به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم‎نامه، طرفین متعهد شدند پس از انعقاد قرارداد نسبت به ایجاد بستر نرم افزاری، سخت افزاری، ارتباطی و عملیاتی اقدامات لازم را انجام دهند.

همچنین هر دو بانک نسبت به پرداخت مبلغ چک‌های مشتریان بانک مقابل، به صورت نقدی تا سقف ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال و انجام واریز وجه به حساب مشتری، نزد بانک مقابل با رعایت ضوابط و مقررات بانک مرکزی ج.ا.ا (قانون مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم) اقدام می‌کنند و مسئولیت جبران خسارات ناشی از پرداخت وجه چک‌های جعلی یا تصویر رنگی چک‌های بانکی عهده بانک مقابل، که در اثر سهل انگاری متصدی پرداخت شود، بر عهده بانک پرداخت کننده است.

بر اساس این تفاهم‌نامه، هر دو بانک باید نسبت به آماده سازی زیرساخت لازم برای ارائه سرویس صدور کارت نقدی و تغییر رمز در شعب و باجه های خود اقدام کنند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=64563

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *