ارائه تسهیلات برای صنعتگران در «بازار الکترونیک پست»

ارائه تسهیلات برای صنعتگران در «بازار الکترونیک پست»
در دیدار معاونان وزرای ارتباطات ومیراث فرهنگی مطرح شد؛
ارائه تسهیلات برای صنعتگران در «بازار الکترونیک پست»
صنعتگران وفعالان حوزه صنایع دستی استان فارس در قالب سامانه بازار الکترونیک شرکت ملی پست می توانند محصولات بومی و صنایع دستی خود را بدون واسطه به مشتریان ارائه کنند.

به گزارش توسعه پویا، عصر روز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲، درنشست محمود لیائی با معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مفاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت ملی پست و وزارت میراث فرهنگی که در نمایشگاه صنعت پست به امضا رسید و اکنون به مرحله اجرایی رسیده است، مورد بررسی قرار گرفت.

بنا براین گزارش، مراحل اجرایی شدن ارائه تسهیلات برای فعالان حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی و بهره گیری از توانمندی ها و سرویس های شرکت ملی پست در زنجیره ارزش صنایع دستی در داخل و خارج کشور در این نشست مطرح و مقرر شد تا سامانه ای بازار شرکت ملی پست به عنوان بستری جهت تسهیل در ارائه محصولات بومی و صنایع دستی به صورت پایلوت در استان فارس بهره برداری و پس از اجرای موفق به سایر نقاط کشور تسری یابد.

همچنین در این نشست موانع قانونی گمرکی و راه حل های مربوطه بررسی و مقرر شد پی گیری های لازم از کمیسیونهای مختلف مجلس شورای اسلامی انجام شود.

ارتباط بین پست و فروشگاه های گیت وی با صنعتگران و ارائه دهندگان محصولات بومی و صنایع دستی در قالب همکاری مشترک و استفاده از عمارت منشی باشی شیراز به عنوان فضایی جهت بهره برداری فعالان حوزه صنایع دستی از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود.

گفتنی است مهدی چمن زاد عضو هیئت مدیره، محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی، محمد اخلاقی مدیرکل بازاریابی و توسعه محصول، مریم ساعتچی و جمعی از مدیران وزارت میراث فرهنگی در این نشست حضور داشتند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=62523

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط