اجرای طرح ترافیک ۱۴۰۲ از فردا

معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز طرح ترافیک در تهران از صبح فردا (دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲) خبر داد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ عمار سعیدیان‌فر با اعلام اینکه در مدت ۱۳ روز تعطیلات نوروز، طرح ترافیک اجرا نشد، گفت: این طرح از فردا و بر اساس تعرفه مصوب شورای اسلامی شهر تهران اجرا می شود.

وی افزود: نرخ عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک، امسال ۲۰ درصد افزایش می‌یابد که از فردا (دوشنبه ۱۴ فروردین‌ماه) اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمافی‌السابق، هر شهروند که دارای پلاک با سرشماره شهر تهران است، در هر فصل از ۲۰ روز سهمیه تردد رایگان در محدوده کنترل آلودگی هوا برخوردار است، اظهار کرد: در صورت اتمام ۲۰ روز سهمیه مذکور، نصف تعرفه عوارض تردد در  محدوده طرح ترافیک دریافت می‌شود.

این مقام مسئول تأکید کرد: نرخ پایه عوارض امسال، ۵۲ هزار و ۵۶۰ تومان است اما نخستین ورود و آخرین خروج خودروها، ملاک محاسبه میزان پرداخت عوارض تردد در محدوده‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هواست.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=54571

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *