آغاز نام نویسی بازدیدکنندگان نمایشگاه صنعت هوایی پیام

آغاز نام نویسی بازدیدکنندگان نمایشگاه صنعت هوایی پیام
آغاز نام نویسی بازدیدکنندگان نمایشگاه صنعت هوایی پیام
رییس کمیته تبلیغات، اطلاع‌رسانی و تشریفات نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام مستقر در استان البرز اعلام کرد: نام نویسی از علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه از امروز سه شنبه، یکم اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گزارش توسعه پویا، سید مهدی جعفری با بیان این که حضور بازدید کنندگان در این نمایشگاه فقط از طریق ثبت‌نام در سایت نمایشگاه امکان پذیر است، تصریح کرد: با هدف برنامه‌ریزی بهتر، علاقمندان صنعت هوایی، باید پیش از حضور، در سایت نمایشگاه ثبت‌نام نمایند.

وی تاکید کرد: با توجه به جذابیت‌های این نمایشگاه براساس میزان ظرفیت تعیین شده برای بازدید ازآن، اولویت بازدید با کسانی است که از امروز نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با اشاره به اینکه هم‌اکنون امکان ثبت‌نام در سایت نمایشگاه برای بازدید عموم فراهم است، تاکید کرد: حضور علاقمندان در نمایشگاه صنعت هوایی پیام با ثبت کدملی، شماره تماس در سایت نمایشگاه و پس از دریافت پیامک امکانپذیراست.

جعفری ادامه داد: پس از دریافت پیامک تائیدیه ثبت‌نام، بازدیدکنندگان در ایام برگزاری نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به مکان‌های پیش‌بینی شده، نسبت به دریافت کارت ورود اقدام نمایند.

علاقمندان به بازدید از نمایشگاه هوایی پیام می‌توانند برای نام نویسی از امروز به سایت نمایشگاه به نشانی https://payamairshow.com مراجعه کنند.

نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام از ۱۶ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ و از ساعت ۱۰ الی ۱۸ در فرودگاه بین‌المللی پیام برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=75998

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *