پخش سه فیلم سینمایی در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام

پخش سه فیلم سینمایی در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام
پخش سه فیلم سینمایی در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام
رییس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام با اشاره به اجرای برنامه‌های جذاب برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه، عنوان کرد: به همین منظور، سه فیلم سینمایی ایرانی و خارجی در حوزه هوانوردی در ایام برگزاری نمایشگاه صنعت هوایی پیام به نمایش درخواهدآمد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، سید مهدی جعفری افزود:در این نمایشگاه، ۲ فیلم سینمایی ایرانی به نام‌های” منصور”،”آسمان غرب” و یک فیلم سینمایی خارجی از روز چهارشنبه شانزدهم اسفندماه به مدت سه روز به اکران درمی آیند.

وی ادامه داد: این فیلم های سینمایی از ساعت ۱۷  در ترمینال فرودگاه بین المللی پیام و محل برگزاری نمایشگاه صنعت هوایی پیام برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته می شود.

جعفری در ادامه پروازهای نمایشی و چتربازی را از دیگر برنامه های جذاب این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: همچنین در بخش نمایش زمینی (استاتیک شو ) تلاش شده تا بیش از ۳۰ هواپیما، از انواع سبک و سنگین در حوزه ‌های نظامی و عمومی در معرض دید عموم قرار گیرد.

نمایشگاه صنعت هوایی پیام از ۱۶ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ در فرودگاه بین‌المللی پیام از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برگزار خواهد شد، علاقمندان برای حضور و بازدید از این نمایشگاه می‌بایست با مراجعه به سایت www.payamairshow.com نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=76646

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط