آزمون استخدام بانک سینا با حضور ۲ هزار داوطلب برگزار شد

آزمون استخدام بانک سینا با حضور 2 هزار داوطلب برگزار شد
آزمون استخدام بانک سینا با حضور ۲ هزار داوطلب برگزار شد
آزمون استخدام بانک سینا با بیش از دو هزار شرکت‌کننده در روز جمعه ۳۱ شهریورماه همزمان در تهران و شهرستان‌های منتخب برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا روابط‌عمومی بانک سینا، بیش از دو هزار داوطلب و متقاضی استخدام این بانک، صبح روز جمعه ۱۲ شهریورماه در ۱۰ حوزه آزمونی در تهران و شهرستان‌های کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.
این آزمون به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز بانک سینا بر اساس ضوابط و آیین‌نامه استخدامی بانک از بین متقاضیان زن و مرد واجد شرایط برگزار شد.
در حاشیه برگزاری این آزمون، چنگیز مروّج، قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا با حضور در دانشگاه امیرکبیر که محل آزمون داوطلبان تهران بود، اعلام کرد: بانک سینا به منظور تأمین کادر پرسنلی مورد نیاز خود، اقدام به جذب نیرو کرده است و داوطلبان پس از قبولی در آزمون و احراز سایر شرایط لازم، در بخش‌های مختلف ستادی و صف مشغول به کار خواهند شد.
وی ادامه داد: استخدام و به‌کارگیری نیروی انسانی متخصص و توانمند به منظور اجرای طرح‌های توسعه‌ای و تحولی از جمله برنامه‌های این بانک است و برگزاری این آزمون نیز در همین راستا صورت گرفته است.
قائم‌مقام مدیرعامل تصریح کرد: با توجه به بازنشستگی تعدادی از همکاران بانک در چند سال اخیر و همچنین راه‌اندازی شعب جدید بانک در ماه‌های آینده، نیاز به جذب نیروی انسانی در این بانک احساس می‌شد و برگزاری این آزمون استخدامی برای جلوگیری از کاهش کیفیت ارائه خدمات بوده است.
گفتنی است این آزمون شامل ۱۱۰ سوال عمومی و تخصصی بود که داوطلبان به مدت ۱۳۰ دقیقه فرصت پاسخگویی به سؤالات را داشتند.
متقاضیان پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی و احراز شرایط لازم، با انعقاد قرارداد در بانک سینا مشغول به کار خواهند شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=66299

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *