در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت، امینرضا ریاضتی مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا با برند تجاری “آوا” در گفتوگویی این شرکت را به عنوان یکی از شرکتهای هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با سهام ۱۰۰درصدی بانکی معرفی کرد که با هدف ارائه خدمات نوین بانکی، ارائه پلتفرم بانکداری باز و ارائه خدمات وفادارسازی به مشتریان بانک ایران زمین راه اندازی شدهاست.
مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا با برند تجاری «آوا» در گفتوگو با خبرنگار توسعه پویا گفت: تمامی امور باشگاه مشتریان بانک ایران زمین به واسطه قرارداد فیمابین بانک و آوا از طریق این شرکت انجام میشود و شرکت آوا با رصد مستمر خروجی این باشگاه، در راستای فعالیت موفق بانک ایران زمین گام برمیدارد.
آوا یکی از شرکتهای هلدینگ جامپ است که به صورت مستقل دارای یک شرکت زیرمجموعه است. “فردا بانک” محصول همکاری مشترک شرکت آوا و هلدینگ هایوب است که ۵۱ درصد سهام این شرکت متعلق به آوا و ۴۹ درصد سهام متعلق به هلدینگ هایوب میباشد. چشمانداز این همکاری کسب سهمی از بازار نوین خدمات مالی از طریق ارائه سوپراپلیکیشن “فردا بانک” با تمرکز بر تلفیق خدمات بانکی با سایر صنایع و ارائه محصولات نوآورانه میباشد. در این چشمانداز توجه ویژهای به خریدهای اعتباری و پسپرداخت، خریدهای اقساطی و پرداخت تسهیلات، برنامههای وفاداری، گردش مالی در شبکه پذیرندگی هلدینگهایوب، ترکیب خدمات بانکی با بورس، بیمه و معرفی سرویسهای نوآورانه مرتبط، شخصیسازی خدمات بانکی درون سازمانی هایوب و ارائه خدمات بانکداری اختصاصی به سازمانهای دیگر شدهاست.
مدیرعامل شرکت آوا در راستای شفافسازی استراتژی این مجموعه برای ارائه خدمات به مشتریان در سال آینده اضافه کرد: دو ماموریت اصلی شرکت آوا برنامههای وفاداری مشتریان و ایجاد نئوبانک است که این استراتژی در جهت ارزشآفرینی برای بانک ایران زمین عمل مینماید. روش نئوبانک آوا با سایر بانکها بسیار متفاوت است. مدل این مجموعه شبیهسازی شده از کمپانی SolarisBank آلمان است که در این روش آوا سرویسدهی و سرمایهگذاری به نیابت از بانک را انجام میدهد و امور اجرایی از طریق شرکت مشترک انجام میگیرد. آوا به عنوان بازوی دیجیتال بانک ایران زمین در حوزه برنامههای وفاداری مشتریان و بانکداری دیجیتال مسئولیت جذب مشتریان جدید را بر عهده دارد اما این ماموریت به صورت انحصاری نیست و این مجموعه امکان همکاری با سایر بانکها و یا علاقهمندان به مشارکت در این حوزه را دارد. همچنین سرویسهای بانکداری باز و زیرساخت باشگاهی آوا، به صورت ماژولار و براساس نیاز مشتری قابل ارائه میباشد. بنابراین به دلیل عدم نیاز به پیادهسازی فنی، استقرار باشگاه در محیط سایت یا اپلیکیشن مشتری به سرعت امکانپذیر است. لذا اصلیترین ارزش پیشنهادی این سرویس برای مشتری، صرفه جویی در زمان پیادهسازی، سهولت و سرعت در حوزه برنامههای وفاداری مشتریان خواهد بود.
وی در پایان افزود: هدف از حضور آوا در این همایش ارائه آخرین دستاوردهای این مجموعه در حوزه بانکداری باز، برنامههای وفاداری مشتریان، هوش تجاری، توسعه فرآیندها است و تشریح آخرین دستاورد در حوزه نئوبانک، فردابانک است.
لینک کوتاه: