وفاداری به مشتریان و ایجاد نئوبانک دو استراتژی مهم “آوا”

وفاداری به مشتریان و ایجاد نئوبانک دو استراتژی مهم آوا
وفاداری به مشتریان و ایجاد نئوبانک دو استراتژی مهم “آوا”
در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌­های پرداخت، امین‌­رضا ریاضتی مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا با برند تجاری آوادر گفت‌وگویی این شرکت را به عنوان یکی از شرکت‌­های هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با سهام ۱۰۰درصدی بانکی معرفی کرد که با هدف ارائه خدمات نوین بانکی، ارائه پلتفرم بانکداری باز و ارائه خدمات وفادارسازی به مشتریان بانک ایران زمین راه ­اندازی شده‌است.

مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا با برند تجاری «آوا» در گفت‌وگو با خبرنگار توسعه پویا گفت: تمامی امور باشگاه مشتریان بانک ایران زمین به واسطه قرارداد فی‌مابین بانک و آوا از طریق این شرکت انجام می­‌شود و شرکت آوا با رصد مستمر خروجی این باشگاه، در راستای فعالیت موفق بانک ایران زمین گام برمی­‌دارد.

آوا یکی از شرکت‌­‌های هلدینگ جامپ است که به صورت مستقل دارای یک شرکت زیرمجموعه است. “فردا بانک” محصول همکاری مشترک شرکت آوا و هلدینگ های­‌وب است که ۵۱ درصد سهام این شرکت متعلق به آوا و ۴۹ درصد سهام متعلق به هلدینگ های‌­وب می‌­باشد. چشم­‌انداز این همکاری کسب سهمی از بازار نوین خدمات مالی از طریق ارائه سوپراپلیکیشن “فردا بانک” با تمرکز بر تلفیق خدمات بانکی با سایر صنایع و ارائه محصولات نوآورانه می‌­باشد. در این چشم‌انداز توجه ویژه‌­ای به خریدهای اعتباری و پس‌­پرداخت، خریدهای اقساطی و پرداخت تسهیلات، برنامه‌­های وفاداری، گردش مالی در شبکه پذیرندگی هلدینگ‌های­‌وب، ترکیب خدمات بانکی با بورس، بیمه و معرفی سرویس‌­های نوآورانه مرتبط، شخصی‌سازی خدمات بانکی درون سازمانی های‌­وب و ارائه خدمات بانکداری اختصاصی به سازمان­‌های دیگر شده‌است.

مدیرعامل شرکت آوا در راستای شفاف­‌سازی استراتژی این مجموعه برای ارائه خدمات به مشتریان در سال آینده اضافه کرد: دو ماموریت اصلی شرکت آوا برنامه­‌های وفاداری مشتریان و ایجاد نئوبانک است که این استراتژی در جهت ارزش­‌آفرینی برای بانک ایران زمین عمل می­‌نماید. روش نئوبانک آوا با سایر بانک‌­ها بسیار متفاوت است. مدل این مجموعه شبیه‌­سازی شده از کمپانی SolarisBank آلمان است که در این روش آوا سرویس‌­دهی و سرمایه­‌گذاری به نیابت از بانک را انجام می­‌دهد و امور اجرایی از طریق شرکت مشترک انجام می‌­گیرد. آوا به عنوان بازوی دیجیتال بانک ایران زمین در حوزه برنامه­‌های وفاداری مشتریان و بانکداری دیجیتال مسئولیت جذب مشتریان جدید را بر عهده دارد اما این ماموریت به صورت انحصاری نیست و این مجموعه امکان همکاری با سایر بانک‌­ها و یا علاقه­مندان به مشارکت در این حوزه را دارد. همچنین سرویس‌­های بانکداری باز و زیرساخت باشگاهی آوا، به صورت ماژولار و براساس نیاز مشتری قابل ارائه می‌­باشد. بنابراین به دلیل عدم نیاز به پیاده‌­سازی فنی، استقرار باشگاه در محیط سایت یا اپلیکیشن مشتری به سرعت امکان‌پذیر است. لذا اصلی­‌ترین ارزش پیشنهادی این سرویس برای مشتری، صرفه جویی در زمان پیاده­‌سازی، سهولت و سرعت در حوزه برنامه‌های وفاداری مشتریان خواهد بود.

وی در پایان افزود: هدف از حضور آوا در این همایش ارائه آخرین دستاوردهای این مجموعه در حوزه بانکداری باز، برنامه‌های وفاداری مشتریان، هوش تجاری، توسعه فرآیندها است و تشریح آخرین دستاورد در حوزه نئوبانک، فردابانک است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=52910

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *