سنجش مستمر کیفیت فرایندها با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات در شرکت ملی پست برگزار میشود.
به گزارش توسعه پویا از دفتر ارتباطاتواموربینالملل شرکتملیپست، دفتر کیفیت و حمایت از مشتری شرکت ملی پست برای بررسی میدانی انطباق فرایندهای اجرایی و عملیاتی در ادارات کل پست استان ها و مناطق پستی براساس دستور العمل ها، نظام نامه ها و روش های اجرایی ابلاغی، دومین چهارشنبه هر ماه را به عنوان چهارشنبه های کیفیت تعیین کرده است.
بنابراین گزارش تیم های کنترلی و ممیزی که متشکل از مدیران، کارشناسان و روسای ادارات ستادی هستند با استقرار در ادارات پست استانها و مناطق پستی نسبت به بررسی روند ارائه خدمات و انطباق آنها با دستورالعمل های ابلاغی برابر با آموزش های ارائه شده و چک لیست های مصوب اقدام می کنند.
گفتنی است در نخستین روز اجرای این طرح، دو تیم متشکل از کارشناسان و روسای ادارات ستادی با مشارکت مناطق پستی استان تهران، در استانهای قم و همدان حاضر و نسبت به بررسی فرایندها اقدام نمودهاند.
لینک کوتاه: