مدیریت شعب استان مرکزی، با تحقق ۹۵/۷ درصدی کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در دیماه سال جاری، رتبه اول بهینه سازی این شاخص را در تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۱ بدست آورد.
به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، طبق اعلام اداره کل بازاریابی و توسعه بازار، مدیریت شعب استانهای قزوین و سمنان به ترتیب با ۹۳/۵ و ۹۲/۸ درصد جایگاه دوم و سوم، کاهش زمان توقف خودپردازها در دیماه سال جاری را، کسب کردند.
همچنین عملکرد دیماه مدیریت شعب استان مرکزی، در سرانه توقف هر دستگاه خودپرداز ۳۷/۷ ساعت در ماه بوده است و استانهای قزوین و سمنان به ترتیب ۱۵/۵ و ۲۶/۹ ساعت در ماه، سرانه توقف هر دستگاه خودپرداز را داشتهاند.
بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استانهای مرکزی، قزوین و سمنان، در دهمین ماه سال جاری به ترتیب با کسب ۱/۴۳، ۱/۴۰ و ۱/۳۹ امتیاز، از تحقق این شاخص در اهداف کمی، پایش و پویش سال جاری، بالاتر از سایر مدیریت شعب استانها و مناطق تهران قرار گرفتند.
این آمار نشان میدهد، مجموع استانها در شاخص کاهش زمان توقف خودپردازها، ۳۶/۷ درصد از اهداف کمی برنامه پایش و پویش سال جاری را در دیماه محقق کردهاند.
لینک کوتاه: