- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

رتبه نخست مدیریت شعب پست بانک استان مرکزی، در کاهش مدت زمان توقف خودپردازها

رتبه نخست مدیریت شعب پست بانک استان مرکزی، در کاهش مدت زمان توقف خودپردازها
رتبه نخست مدیریت شعب پست بانک استان مرکزی،
در کاهش مدت زمان توقف خودپردازها
[۱]
مدیریت شعب استان مرکزی، با تحقق ۹۵/۷ درصدی کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در د‌ی‌ماه سال جاری، رتبه اول بهینه سازی این شاخص را در تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۱ بدست آورد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، طبق اعلام اداره کل بازاریابی و توسعه بازار، مدیریت شعب استان‌های قزوین و سمنان به ترتیب با ۹۳/۵ و ۹۲/۸ درصد جایگاه دوم و سوم، کاهش زمان توقف خودپردازها در دی‌ماه سال جاری را، کسب کردند.

همچنین عملکرد دی‌ماه مدیریت شعب استان مرکزی، در سرانه توقف هر دستگاه خودپرداز ۳۷/۷ ساعت در ماه بوده است و استان‌های قزوین و سمنان به ترتیب ۱۵/۵ و ۲۶/۹ ساعت در ماه، سرانه توقف هر دستگاه خودپرداز را داشته‌اند.

بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استان‌های مرکزی، قزوین و سمنان، در دهمین ماه سال جاری به ترتیب با کسب ۱/۴۳، ۱/۴۰ و ۱/۳۹ امتیاز، از تحقق این شاخص در اهداف کمی، پایش و پویش سال جاری، بالاتر از سایر مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران قرار گرفتند.

این آمار نشان می‌دهد، مجموع استان‌ها در شاخص کاهش زمان توقف خودپردازها، ۳۶/۷ درصد از اهداف کمی برنامه پایش و پویش سال جاری را در دی‌ماه محقق کرده‌اند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=52854 [۱]

[۳] [۴]