«سامانه خدمات غیرحضوری تسهیلات بانک پارسیان” در بستر تلفن همراه، طراحی، پیاده سازی و راه اندازی شد و از طریق اپلیکیشن تاپ (متعلق به هلدینگ دادهپردازی بانک پارسیان) قابل دسترسی است.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا، با راه اندازی این سامانه، دریافت مدارک مورد نیاز پرداخت تسهیلات به صورت غیرحضوری فراهم شده و متقاضیان میتوانند مدارک و مستندات مورد نیاز جهت دریافت تسهیلات را از طریق تلفن همراه بارگذاری و برای شعبه ارسال کنند.پس از تایید مستندات بارگذاری شده توسط شعبه مربوطه، متقاضیان فقط یکبارجهت احراز هویت و دریافت تسهیلات به شعبه مراجعه میکنند.
این سامانه در فاز نخست به منظور ارائه خدمت به متقاضیان تسهیلات ازدواج اجرا شده و صندوق قرضالحسنه بانک پارسیان تصمیم دارد در راستای تکمیل سبدمحصولات خود طی فازهای بعدی که در حال پیاده سازی و عملیاتی شدن است، امکان استفاده غیرحضوری از تمام خدمات را در این بستر برای هموطنان عزیز فراهم سازد.
این اقدام بانک پارسیان به منظور سهولت دسترسی مشتریان و متقاضیان به خدمات بانک پارسیان و صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری کرونا صورت گرفته است.