فراخوان بنیاد علوی برای اجرای مرحله دوم پویش مهر علوی

فراخوان بنیاد علوی برای اجرای مرحله دوم پویش مهر علوی
فراخوان بنیاد علوی برای اجرای مرحله دوم پویش مهر علوی
بنیاد علوی با انتشار فراخوانی، از آغاز مرحله دوم اجرای «پویش مهر علوی» و همچنین تمدید توزیع نوشت افزار دانش آموزان مناطق محروم با مشارکت گروه های مردمی و جهادی، خیریه ها ، مدارس و مساجد در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ این اقدام با هدف کمک به توانمند سازی دانش آموزان مناطق محروم و ارتقای عدالت آموزشی با همکاری خیریه‌ها، مدارس، مساجد و گروه‌های مردمی و جهادی، جهت تأمین نوشت افزارهای با کیفیت و استاندارد ایرانی برای دانش‌آموزان مناطق محروم برگزار می شود.

خیریه ها و گروه‌های جهادی سراسر کشور می‌توانند در صورت علاقمندی برای مشارکت در مرحله دوم پویش مهر علوی به ازای پرداخت یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال یک بسته لوازم التحریر کامل با اقلام مشخص شده طبق لیست ذیل جهت توزیع میان دانش‌آموزان، دریافت کنند.

در فراخوان از خیریه ها و گروه های جهادی سراسر کشور خواسته شده تا برای ثبت نام در فراخوان فایل اکسل پیوست
https://imgurl.ir/viewer.php?file=o68823_-_-.rar  به همراه مجوز گروه را تا مورخ شنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ به شناسه کاربری  jahadi_alavi@ در پیام رسان بله ارسال کنند.

یادآور می شود: گرو ه هایی که در مرحله اول وارد سامانه و مجوز بارگذاری کرده بودند در این مرحله می توانند با همان رمز و شناسه کاربری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=91056

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *