بانک توسعه تعاون، حائز رتبه اول در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ ، وام های مشاغل خانگی، ازدواج و کمیته امداد

بانک توسعه تعاون، حائز رتبه اول در پرداخت تسهیلات تبصره 18 ، وام های مشاغل خانگی ، ازدواج و کمیته امداد
بانک توسعه تعاون، حائز رتبه اول در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸، وام های مشاغل خانگی، ازدواج و کمیته امداد
مدیر عامل بانک توسعه تعاون از رتبه اول بانک در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ ، وام های مشاغل خانگی، ازدواج و کمیته امداد در سطح شبکه بانکی خبر داد.

به گزارش توسعه پویا از محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی ارتباط ویدئو کنفرانسی با استانها اظهار داشت: همکاران بانک با پرداخت حداکثری تسهیلات تبصره ۱۸، و وام های قرض الحسنه مشاغل خانگی، ازدواج و کمیته امداد و تسهیلات تکلیفی کاری ارزشمند و پرزحمت ارائه دادند و تصویر بسیار زیبا از فعالیت بانکی خلق کردند که در ذهن ذینفعان و همه دستگاه های اجرایی به یادگار می‌ماند.

وی افزود: بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ و وام های خرد مشاغل خانگی ، ازدواج و اشتغال مددجویان کمیته امداد حائز رتبه اول شبکه بانکی است و در پرداخت تسهیلات معرفی شدگان بنیاد شهید، بهزیستی، رتبه دوم شبکه بانکی را کسب نموده است. این بانک در عملکرد تسهیلات تکلیفی و تبصره ای پیشگام است.

شیخ حسینی تاکید کرد: ارکان اعتباری بانک با این عملکرد مناسب حماسه ای خلق کرده اند و عملکرد آنان واقعا در خور تقدیر و قدردانی است. همکاران ستادی با در نظر گرفتن جمیع جهات و کنترل مقداری ترازنامه و مدیریت نقدینگی و تامین مالی و فراهم سازی بودجه مناسب در خلق این عملکرد درخشان نقش موثر ایفا کرده اند. بانک این دستاورد را با رعایت سیاست های احتیاطی و کنترلی بانک مرکزی در حوزه خلق نقدینگی، کنترل پایه پولی و مهار تورم حاصل نموده است.

وی کسب رتبه اول استانهای همدان و آذربایجان غربی در جشنواره شهید رجایی در بین تمامی دستگاه‌های اجرایی را افتخاری مهم اعلام نمود و گفت: به مدیران استان و همکارانم کسب این موفقیت را تبریک می‌گویم.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=90817

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *